Kan ikke teste positiv.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.958 visninger
7 svar
11 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. januar 2022

Anonym trådstarter

Hej. 
Er 20 uger henne i dag. Men har ikke kunne teste positiv ved urin test og har taget teste siden jeg 4 uger henne. Og kan stadigvæk ikke få en positiv test. 
Er der nogen der har prøvet det ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2022

Anonym

Nu spørger jeg måske dumt, men hvorfor vil du tage en graviditetstest hvis du ved du er gravid? Hvis du er 20 uger henne har du vel også været til både nakkefoldsscanning og misdannelsesscanning? 

Anmeld Citér

15. januar 2022

Anonym trådstarter

Fordi vi har et lege værelse hvor vi har en baby tavle/billede? for min datter hænge og ville gerne have en der matchede for min søn. 
og på min datters er der en positiv test. ��

Anmeld Citér

15. januar 2022

Anonym

Har du prøvet at fortynde din urin med vand og så teste? Det kan være der er for meget hcg i din urin til at den virker. 

Anmeld Citér

16. januar 2022

Anonym

Ja det har jeg prøvet.

1% af gravide kvinder,udskiller ikke tilstrækkelig HCG i deres urin,til at få en positiv graviditetstest.

Min negative test bliver snart 24år

Anmeld Citér

16. januar 2022

Anonym

graviditetstests kan ikke opfange så høje mængder HCG. Så det kan du desværre nok ikke få. 

Anmeld Citér

16. januar 2022

Taco78

Profilbillede for Taco78

Hej. 
Er 20 uger henne i dag. Men har ikke kunne teste positiv ved urin test og har taget teste siden jeg 4 uger henne. Og kan stadigvæk ikke få en positiv test. 
Er der nogen der har prøvet det ??

Er der ikke noget med at man kan få en positiv test med cola eller appelsinsaft eller sådan noget (hvis du bare gerne vil have testen til at hænge op

Så kan man jo godt ‘snyde’ lidt  

Jeg ved ikke, hvorfor du ikke har kunne teste positiv i starten

/ Taco78 

Anmeld Citér

16. januar 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Hmm - alternativt kan du evt prøve tage en æl test stav fra valmed, de ligner gravidtetstest på en prik og får nærmest altid en ekstra streg.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.