Seaband erfaring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

448 visninger
6 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
15. januar 2022

Anonym trådstarter

Virker Seaband mod graviditets kvalme? Nogen der har prøvet?

Hilsen en meget desperat gravid med kvalme på 2. måned

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Åh hvor jeg føler med dig!

Jeg synes at de hjalp - de fjernede det ikke, men tog ihvertfald toppen.

Du kan evt også rådføre dig med din læge omkring B6 tilskud - min læge rådede det til mig  derudover at spise mindre måltider ca. Hver 2. Time

og lige et lille håb herfra - ca. 11+4 begyndte kvalmen at aftage her, og idag 12+5 er jeg faktisk næsten fri af kvalme, så længe jeg er god til at spise inden jeg bliver sulten.

Anmeld Citér

15. januar 2022

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Åh hvor jeg føler med dig!

Jeg synes at de hjalp - de fjernede det ikke, men tog ihvertfald toppen.

Du kan evt også rådføre dig med din læge omkring B6 tilskud - min læge rådede det til mig  derudover at spise mindre måltider ca. Hver 2. Time

og lige et lille håb herfra - ca. 11+4 begyndte kvalmen at aftage her, og idag 12+5 er jeg faktisk næsten fri af kvalme, så længe jeg er god til at spise inden jeg bliver sulten.

Tusind tak, jeg vil snakke med min læge på mandag

Din besked gav mig lige lidt håb, er i uge 11 nu så det burde jo snart aftage

Anmeld Citér

15. januar 2022

Enmere20

B6 vitaminer hjælper på det værste her  har dog ikke prøvet seaband. 

Anmeld Citér

15. januar 2022

Anonym

Seaband hjalp ikke, men jeg fik nogle fastsiddende akupunktur nåle ved mit behandlingssted, jeg kunne trykke på når kvalmen var værst, det tog toppen. Jeg havde kvalme fra start til slut. Og ellers kan lægen give dig kvalmestillende medicin. Jeg havde rigtig voldsom halsbrand/mavesyre og fik piller mod det.

Anmeld Citér

15. januar 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg var SÅ dårlig, sad halve dage foran toilettet med min dyne og tabte mig med lynets hast. Jeg kan faktisk lige nu slet ikke forstå hvordan jeg kom igennem det, men jeg er ret sikker på at det udelukkende handler om glæden ved årsagen. 

Jeg fik diagnosen "hyperemisis gravidarum" og frataget det meste håb om, at ret meget af min graviditet skulle blive kvalmefri. Men jeg er ret sikker på at kvalmeklinikken afslutter mig allerede nu på mandag   Jeg fik også to slags kvalmestillende, men de gange jeg forsøgte at tage dem - ja så kastede jeg dem op.

Så jeg er SÅ lykkelig over at at jeg nu kan ægte nyde min graviditet, og jeg håber det samme sker for dig

Anmeld Citér

15. januar 2022

Anonym

Jeg købte dem, men de virkede ikke

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.