Kugle 7 cm oppe i skeden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.038 visninger
8 svar
3 synes godt om
15. januar 2022

Anonym trådstarter

Jeg opdagede for nogle dage siden en kugle/bule ca 7 cm oppe i skeden til venstre ifm samleje. Kuglen er på størrelse med en lille tomat og den er øm når jeg trykker på den. Især under samleje gør det ondt, hvor smerterne opleves som kollisionssmerter, når han rammer lige der. Nogen der har oplevet samme?

Jeg har aldrig været gravid

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2022

Tami

Profilbillede for Tami

Er der ligesom et hul i midten af den? For så er det livmoderhalsens åbning. Når jeg har ægløsning er den enormt øm. 

Anmeld Citér

15. januar 2022

Anonym trådstarter

Tami skriver:

Er der ligesom et hul i midten af den? For så er det livmoderhalsens åbning. Når jeg har ægløsning er den enormt øm. 

Tak for svar.
Nej det tror jeg ikke. Det føles mere som en bule i venstre, som jeg kan føle rundt om - altså jeg kan også mærke/føre fingeren over den, hvis det giver mening. 

Anmeld Citér

15. januar 2022

B&J

Ingen svar men jeg ville bestille en tid ved lægen så han/hun kan tjekke det for dig 

Anmeld Citér

15. januar 2022

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Ingen svar men jeg ville bestille en tid ved lægen så han/hun kan tjekke det for dig 

Det vil jeg også gøre på mandag. Ville bare høre om nogen kendte noget til det, og muligvis kunne berolige mig lidt  Tak for svar 

Anmeld Citér

15. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Jeg opdagede for nogle dage siden en kugle/bule ca 7 cm oppe i skeden til venstre ifm samleje. Kuglen er på størrelse med en lille tomat og den er øm når jeg trykker på den. Især under samleje gør det ondt, hvor smerterne opleves som kollisionssmerter, når han rammer lige der. Nogen der har oplevet samme?

Jeg har aldrig været gravid

Du må nok heller ringe til din egen læge så hun/han kan undersøg dig. 

Anmeld Citér

15. januar 2022

B&J

Anonym skriver:

Det vil jeg også gøre på mandag. Ville bare høre om nogen kendte noget til det, og muligvis kunne berolige mig lidt  Tak for svar 

Det kan jeg godt forstå ville ønske jeg havde svaret til dig 

Anmeld Citér

17. januar 2022

Anonym trådstarter

Jeg har netop været ved lægen, og hun sagde at alt så fint og normalt ud. Den «kugle» som jeg kan mærke, er heldigvis bare min livmoderhals. Tænkte at jeg lige ville skrive det her, hvis nu andre kommer frem til denne tråd, fordi de også er nervøse

Anmeld Citér

17. januar 2022

B&J

Anonym skriver:

Jeg har netop været ved lægen, og hun sagde at alt så fint og normalt ud. Den «kugle» som jeg kan mærke, er heldigvis bare min livmoderhals. Tænkte at jeg lige ville skrive det her, hvis nu andre kommer frem til denne tråd, fordi de også er nervøse

Fantastiske nyheder 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.