Patientlån.dk

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.449 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2022

Anonym trådstarter

Nogen der har erfaringer??? 

Jeg står over for en tandlæge regning på 50.000 kr. Det har jeg selvfølglig ikke penge til, så overvejer meget at søge låne penge fra PatientLån.dk

Og nej, det bedste ville være at jeg helt selv kunne betale, men rig er jeg altså ikke!

Jeg vil selvfølglig spørge kommunen først om et tilskud.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2022

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1

Har du spurgt tandlægen om mulighed for at dele regningen op?

Måske det heller ikke er een behandling, men en række dage, hvor du skal komme? Så skulle det også være muligt at knække over.

Anmeld Citér

14. januar 2022

Anonym trådstarter

KmLarsen1 skriver:

Har du spurgt tandlægen om mulighed for at dele regningen op?

Måske det heller ikke er een behandling, men en række dage, hvor du skal komme? Så skulle det også være muligt at knække over.

Nej, det har jeg dog ikke gjort. Måske jeg sku spørge om det også…

Anmeld Citér

14. januar 2022

drabo

Profilbillede for drabo
Anonym skriver:

Jeg har tidligere fået tilbudt ratebetaling på f.eks behandlinger til 4-5000kr. Havde ikke brug for det, så husker ikke om det var dårlige vilkår, men spørg.

Anmeld Citér

14. januar 2022

KmLarsen1

Profilbillede for KmLarsen1
Anonym skriver:

Ja, gør det. Jeg tænker ikke at det er alle, som lige har 50.000 i lommen til en tandlægeregning, så de er nok vant til at dele regningerne lidt op.

Anmeld Citér

14. januar 2022

B&J

Jeg ville 100% spørge tandlægen om at dele regningen op og banken stedet for et låne sted. 
Har du evt hørt en anden tandlæge om de er lige så dyre?? For det er tit stor forskeld også på samme behandling 

Anmeld Citér

14. januar 2022

mor til 2 skønne piger .

Anonym skriver:

Nogen der har erfaringer??? 

Jeg står over for en tandlæge regning på 50.000 kr. Det har jeg selvfølglig ikke penge til, så overvejer meget at søge låne penge fra PatientLån.dk

Og nej, det bedste ville være at jeg helt selv kunne betale, men rig er jeg altså ikke!

Jeg vil selvfølglig spørge kommunen først om et tilskud.

Du kan som regel godt dele dem op Ved godt det ikke hjælper lige nu, men til en  anden gang så tilbyder rigtig mange forsikringer tandforikring for cirka 100,- kr om måneden så man netop slipper for de store regninger hvis uheldet er ude. 

Anmeld Citér

14. januar 2022

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg ville helt sikkert starte hos tandlægen med at spørge til at dele regningen op i rater. Dernæst høre forskellige tandlæger om et tilbud på behandlingen. De varierer meget i pris. 
hvis tandlægen i så fald ikke er med på opdeling ville jeg derefter forhøre mig i banken. 

Anmeld Citér

14. januar 2022

Anonym trådstarter

KmLarsen1 skriver:

Ja, gør det. Jeg tænker ikke at det er alle, som lige har 50.000 i lommen til en tandlægeregning, så de er nok vant til at dele regningerne lidt op.

Jeg tænker bare at så ville tandlægen jo nok også tilbyde det eller?? 

Anmeld Citér

15. januar 2022

Mamman

Profilbillede for Mamman
Anonym skriver:

Jeg tænker bare at så ville tandlægen jo nok også tilbyde det eller?? 

Nej jeg tror ik de tilbyder det uden at du spørger først. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.