At få køn at vide til NF

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

707 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. januar 2022

Anonym trådstarter

Jeg var i går til nakkefoldsskanning, og heldigvis så alting helt ud som det skulle være

Undervejs i skanningen spurgte om hun vi havde kendt kønnet på vores første barn, og om vi også ønskede at kende det på dette barn. Det gjorde vi da, og så sagde hun at hun gerne ville fortælle hvad hun syntes det lignede. Det troede jeg ellers ALDRIG at de gjorde!

Men hvor sikre kan vi nu være på at det er rigtigt? Jeg er med på at der ikke er nogle garantier, men jeg tænker da, at hun kun ville sige det, hvis der er en overvejende sandsynlighed for at det er korrekt. Vi bliver selvfølgelig glade for begge køn, er bare lidt overrasket over at vi måske allerede kender det nu

Jeg var 12+4 til skanningen.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2022

Anonym

Ved min NF 13+0 kunne man se en tap, og ja det blev en dreng der kom ud, men JM ville kkke udtale sig selvom jeg spurgte ind til det.

det er alt for tidligt at fastsætte, selv 14+0 kan det være for tidligt… så ærligt ville jeg ikke stole på det, men vente til MD eller bestille en kønsscanning. Syntes faktisk det er enormt dårlig stil af hende at spørge 

Anmeld Citér

14. januar 2022

Kantar123

Jeg ville sige at du sandsynligvis kan stole på det.

Husk på at hun jo har baby "live" på skærmen og kan spotte de gode vinkler der kræves, fremfor at vi andre på forummer som disse bliver bedt om at gætte ud fra et enkelt billede eller to.

Jeg ved at pigerne og drengene ligner hinanden frem til 12+0, og det er du jo ovre

Men vil du være mere sikker, så køb en kønsscanning eller vent til MD.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.