Eksperthjælp: Skal det være et regnbuebarn?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.227 visninger
1 svar
1 synes godt om
14. januar 2022

Trine Andreasen

Hej

Jeg er en kvinde på 25 som brændende ønsker mig et barn, det har jeg gjort i mange år. Jeg er nu startet i fertilitetsbehandling alene og er i gang med de forskellige prøver der skal tages inden jeg kan komme til lægesamtalen på Hvidovre hospital.
Dog er det ikke nødvendigvis mit ønske at skulle gøre det alene, jeg ville ønske at der både for min og barnet skyld var en far.
Jeg ønsker ikke et kæresteforhold med faren men at vi kommer godt ud af det med hinanden og er enige om at det at sætte et barn i verden er det der mangler for os begge to.
Jeg ønsker for mit barn at der er en mandlig rollemodel og eventuelt også et ekstra sæt bedsteforældre fra farens side.
Jeg vil høre om det findes? nogle sider? facebook grupper? eller er det bare helt umuligt?

Beklager hvis det er et dumt spørgsmål
Mvh Julie

Trines svar

Kære Julie

Hvor er det dejligt at du har besluttet at du vil have et barn.

Det er en stor beslutning og en beslutning man ikke skal tage let på.

Jeg ved at der er en del sider på nette hvor du kan "tale" med kvinder der vælger selv at få et barn, for på den måde at høre hvad de har gjort sig af erfaringer. Du kan blandt andet google donermor eller solomor og så kommer der en masse sider.

Hvis du ønsker der skal være en far, kender jeg nogle, som har brugt siden "regnbuebarn.dk" eller "regnbuefamilie", her finder du homoseksueller par, singler og andre, som ønsker et alternativ til at stifte en kernefamilie.

Jeg håber du finder hvad du ønsker.

Mange hilsner

Trine

www.naturligopdragels.dk

Trine yder personlig rådgivning, i spørgsmål omhandlende opdragelsen, institutionslivet, trivsel, leg og børns sociale udvikling enten via e-mail eller ved at kommer ud i jeres hjem, hvor I føler jer trygge og derved bedre kan fortælle om de vanskeligheder I oplever. Endvidere holder Trine foredrag inden for 3 overordnet områder. Det, som hun kalder naturlig opdragelse, børn laver mad og natur oplevelser både med og uden et pædagogisk indhold.

Se Trines hjemmeside: www.naturligopdragelse.dk

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2022

Masi1112

Profilbillede for Masi1112

Hej Julie.. 

du er velkommen til at skrive til mig kender en del sider efterhånden.. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.