Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hvad siger i de damer ?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Anonym skriver: Hvad siger i de damer ?
Villa være ca. 3+ 2
Jeg vil mene, du tester for tidligt.
Det kan være en skyggestreg, en bio eller positiv. Tror ikke vores gæt er bedre end dit.
Du får først et svar, som du kan stole på, om et par dage. Krydser fingre
Savanna skriver: Jeg vil mene, du tester for tidligt. Det kan være en skyggestreg, en bio eller positiv. Tror ikke vores gæt er bedre end dit. Du får først et svar, som du kan stole på, om et par dage. Krydser fingre
Du har helt ret
Hvor er det svært og vente….
Prøv at holde dig selv beskæftiget de næste par dage (og evt bed manden gemme dine test?), så tiden går hurtigere
Den ser lovende ud jeg kan sagtens se en steg mere test igen og opdatere gerne.
forsigtig tillykke.
AnoAno skriver: Den ser lovende ud jeg kan sagtens se en steg mere test igen og opdatere gerne. forsigtig tillykke.
Her er mine to test. Den enes fra igår eftermiddags - den øverste og den anden fra her til morgen - den er vist bare negativ
Jeg tør ikke tro på det. Især ikke efter min test her til morgen var negativ. Den fra igår er jeg slet ikke tvivl om har en streg, meget svag, men den her til morgen er jeg i tvivl om. Man kan se hvor stegen skal være… men det kræver et slapt øje.
Sådan så min test ud sidste torsdag da jeg var 3+0. Fredag lørdag og søndag var negative, men mandag kunne jeg lave en fin test (tidlig test fra babyplan). Der var jeg 3+4. Jeg krydser fingre for dig
Anonym skriver: Her er mine to test. Den enes fra igår eftermiddags - den øverste og den anden fra her til morgen - den er vist bare negativ
Altså jeg ser svage streger på begge disse Du tester meget tidligt, jeg ville vente et par dage, det giver et meget klart svar
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128