Tidlig skanning satte 3 dage tilbage, oplevelser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.270 visninger
7 svar
1 synes godt om
11. januar 2022

Anonym trådstarter

Vi er 7+1, men foster blev målt til 6+5, trods vi Kender ægløsning pga. skanning med måske 1+ dag. Men dette er 3 dage. Er der nogen der har oplevet det? 

Vi har set hjerteblink. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. januar 2022

Pb18

Det blev jeg også - og til nf yderligere 2 dage men alt så fint ud. Var til kønsscanning 14+5 og der var alt stadig i skønneste orden. Men jeg kan da godt mærke at det er i baghovedet at være sat så meget tilbage. Er 15+3 nu og skal til jm i næste uge og glæder mig til at høre hjertelyd. 

Anmeld Citér

11. januar 2022

Anonym trådstarter

Pb18 skriver:

Det blev jeg også - og til nf yderligere 2 dage men alt så fint ud. Var til kønsscanning 14+5 og der var alt stadig i skønneste orden. Men jeg kan da godt mærke at det er i baghovedet at være sat så meget tilbage. Er 15+3 nu og skal til jm i næste uge og glæder mig til at høre hjertelyd. 

Jeg var til skanning 2. December. Hvor lægen sagde du har ægløsning om 2 dage. Derfra 7+1. Så det er bare umuligt jeg har haft det en dag før skanningen. Så bliver lidt bekymret for størrelse. Heldigvis får vi pga. 4 aborter en skanning igen om 2 uger. Men der er lang tid til. 

Med første barn ved IVF kendte man ægløsning men blev stadig skubbet. 

Rart at vide du har en positiv oplevelse

Anmeld Citér

11. januar 2022

2017morigen

Det er helt normalt at blive rykket en rundt på ved en tidlig scanning. Med den ældste var min termin efter mens 10 januar, efter tidlig scanning 21 januar og til nf endte vi på 19 januar.

Blev også rykket rundt med nr 2 men kan ikke helt huske hvor meget men det var nogle dage.

Når der scannes drejer om at sonografen måler under 1mm skævt for at der skubbes en dag på terminen og det er nemt da baby er ret lille ved tidligere scanninger. Jeg er sundheds uddannet og det værste eksempel jeg har set er lidt over 10år gammel. Der målte en overlæge 14 dage skævt ved en tidlig scanning, så 3 dage er slet ikke noget at bekymre sig om

Anmeld Citér

11. januar 2022

Morpåudebane

Ork jeg blev scannet 3 gange inden NF sidst og blev rykket frem og tilbage alle 3 gange,, jeg ville ikke være nervøs. 

til NF blev jeg sat frem igen til den dag jeg selv havde regnet med udfra ÆL

Anmeld Citér

11. januar 2022

BM2021

Jeg ville heller ikke være nervøs, baby er lavet i fertilitetsbehandling, så vi ved også præcist hvornår, alligevel blev jeg rykket 5 dage tilbage.

Anmeld Citér

11. januar 2022

B&J

Nej for måde første gang og denne gang vidste vi hvornår og det har været rigtigt hvergang 

Anmeld Citér

11. januar 2022

Jlow

Profilbillede for Jlow

Vi blev sat tilbage fra 7+4 til 5+6, selvom vi havde ægløsningstests der var positive der og menstration der svarede til 5+6. Vi kan stadig  ikke helt få det til at passe�� men alle scanninger siden har bare bekræftet det  og bebs trives der inde  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.