Vil gerne forkæle min mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.653 visninger
13 svar
16 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. januar 2022

Anonym trådstarter

Kære alle

Jeg er ramt af en diskusprolaps og er bare en rosin i min familie lige pt. Vi har 3 børn og min mand knokler røven ud af bukserne med hus, hjem, job, børn og gud hjælpe mig også mig.
Min mand er den bedste man overhovedet kan ønske sig(ej, pjat. Jeres mænd er sikkert ligeså gode).
Men han er så fandens sød, kærlig, omsorgsfuld og betænksom. Jeg kunne blive ved. Jeg har det helt seriøst som en prinsesse.
Men min dårlige samvittighed er snart ved at æde mig op. Jeg vil SÅ gerne forkæle ham, gøre/give ham noget godt, men jeg er også lidt begrænset pga. min ryg. 

Men jeg er blank! Please giv mig nogle vildt gode forslag!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. januar 2022

B&J

Jeg ved slet ikke hvad du kan gøre for din mand ingen face er for stor i denne situation  jeg ved kun hvor meget din mand er for dig og hus familie arbejde osv jeg har nemlig en diskusprolaps i nakken og den er heldig vis faldt mere til ro i min graviditet for i starten af graviteten sov jeg kun 2 timer i døgnet pga af smerter så kender hele rullen og ja som du selv skriver det man føler man har jordens bedste mand for min gjorde også alt for os her hjemme og ham selv. 
jeg kan heldigvis en hel del mere takket være min fys og min seng og mand håber jeg får det Beder efter min graviditet og håber også snart du får det bedre

Anmeld Citér

10. januar 2022

Anonym

Jeg tror jeg ville finde på noget i kan lave sammen når corona er mere i ro og din ryg er bedere. Så jeg ville skrive et sødt håndskrevet brev til ham, og hvor glad du er for ham og hvad han gør for dig. Og så give ham en oplevelse han kan se frem til.

Anmeld Citér

11. januar 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen

Selvom han ikke giver udtryk for at behøve det, så tror jeg, at jeg ville give ham en form for pusterum. Altså på den ene side alliere dig med noget familie/venner, der kunne hjælpe dig med børnene i en weekend og så arrangere en surprise herretur af en art for din mand med en eller flere af hans venner. Lav det på et gavekort, hvor du skriver noget af det, du lige har skrevet her. 

Anmeld Citér

11. januar 2022

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Jeg ved slet ikke hvad du kan gøre for din mand ingen face er for stor i denne situation  jeg ved kun hvor meget din mand er for dig og hus familie arbejde osv jeg har nemlig en diskusprolaps i nakken og den er heldig vis faldt mere til ro i min graviditet for i starten af graviteten sov jeg kun 2 timer i døgnet pga af smerter så kender hele rullen og ja som du selv skriver det man føler man har jordens bedste mand for min gjorde også alt for os her hjemme og ham selv. 
jeg kan heldigvis en hel del mere takket være min fys og min seng og mand håber jeg får det Beder efter min graviditet og håber også snart du får det bedre

Tak for din besked.

Det betyder rigtig meget med al den hjælp, er så træt af mig selv.

Anmeld Citér

11. januar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg tror jeg ville finde på noget i kan lave sammen når corona er mere i ro og din ryg er bedere. Så jeg ville skrive et sødt håndskrevet brev til ham, og hvor glad du er for ham og hvad han gør for dig. Og så give ham en oplevelse han kan se frem til.

Tak for din idé - vi har en masse oplevelser vi skal "igennem" fordi der er meget der løbende er blevet rykket pga. corona Så sommerhalvåret er ligesom booket til diverse arrangementer, bryllupper m.m. så mine kære forældre får travlt med børnepasning 

Og jeg vil så gerne gøre noget godt for ham her og nu. Men jeg er så blank for ideer, særlig fordi jeg ikke er så mobil som jeg plejer at være. 

Anmeld Citér

11. januar 2022

Anonym trådstarter

Aalborgtøsen skriver:

Selvom han ikke giver udtryk for at behøve det, så tror jeg, at jeg ville give ham en form for pusterum. Altså på den ene side alliere dig med noget familie/venner, der kunne hjælpe dig med børnene i en weekend og så arrangere en surprise herretur af en art for din mand med en eller flere af hans venner. Lav det på et gavekort, hvor du skriver noget af det, du lige har skrevet her. 

Tak for dit forslag.  Jeg ville ønske at det dette forslag kunne glæde ham, men det gør det bare overhovedet ikke. Han er glad for sine venner, men han er bare ikke vild med herrefrokost, julefrokost, fest osv. Han gør det fordi det er hans venner og han selvfølgelig gerne vil holde kontakten ved lige. Men han skal virkelig slæbe sig afsted. Det er mega ærgerligt, for jeg ville elske sådan et venindepusterum. Men der er han helt modsat. Han er også ret introvert, så måske bliver han hurtigt fyldt op af for meget sammenkomst med vennerne - og egentlig også øvrige familemedlemmer.

Ej okay, jeg er bare mega kræsen og ikke kan bruge nogle forslag - men det er virkelig ikke af ondt vilje.

Anmeld Citér

11. januar 2022

Aalborgtøsen

Profilbillede for Aalborgtøsen
Anonym skriver:

Tak for dit forslag.  Jeg ville ønske at det dette forslag kunne glæde ham, men det gør det bare overhovedet ikke. Han er glad for sine venner, men han er bare ikke vild med herrefrokost, julefrokost, fest osv. Han gør det fordi det er hans venner og han selvfølgelig gerne vil holde kontakten ved lige. Men han skal virkelig slæbe sig afsted. Det er mega ærgerligt, for jeg ville elske sådan et venindepusterum. Men der er han helt modsat. Han er også ret introvert, så måske bliver han hurtigt fyldt op af for meget sammenkomst med vennerne - og egentlig også øvrige familemedlemmer.

Ej okay, jeg er bare mega kræsen og ikke kan bruge nogle forslag - men det er virkelig ikke af ondt vilje.

Hej igen,

Det behøver jo ikke nødvendigvis være en fest. 
Tænk over, hvad han godt kan lide at lave med sine venner. Måske bare en enkelt af dem. Er det fx at se fodbold, tage i biografen, noget kulturelt, en vandretur, god mad på en restaurant eller hvad ved jeg. Og så arranger efter det. 

Det kunne også være en dag helt for ham selv med en af de interesser, han nu har, hvis han mere er til det. Der kender du ham bedst. 

Og god bedring i øvrigt. 

Anmeld Citér

11. januar 2022

fehår

Jeg ville starte med at vise ham dit opslag her. Jeg ved, min mand ville værdsætte det. Han har også tit taget slæbet herhjemme, og anerkendelse har betydet meget. Dit opslag beskriver det så fint

Anmeld Citér

11. januar 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

Jeg ville bestille rengøringshjælp, så hele huset var fint (og han knokler, som du siger), få børnene passet og så ellers bestille take away og åbne en flaske vin.

Tænker en pause fra alt det praktiske og lidt omsorg kan gøre meget!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.