Anonym skriver:
Tak for dit forslag.
Jeg ville ønske at det dette forslag kunne glæde ham, men det gør det bare overhovedet ikke. Han er glad for sine venner, men han er bare ikke vild med herrefrokost, julefrokost, fest osv. Han gør det fordi det er hans venner og han selvfølgelig gerne vil holde kontakten ved lige. Men han skal virkelig slæbe sig afsted. Det er mega ærgerligt, for jeg ville elske sådan et venindepusterum. Men der er han helt modsat. Han er også ret introvert, så måske bliver han hurtigt fyldt op af for meget sammenkomst med vennerne - og egentlig også øvrige familemedlemmer. 
Ej okay, jeg er bare mega kræsen og ikke kan bruge nogle forslag - men det er virkelig ikke af ondt vilje. 
Hej igen,
Det behøver jo ikke nødvendigvis være en fest.
Tænk over, hvad han godt kan lide at lave med sine venner. Måske bare en enkelt af dem. Er det fx at se fodbold, tage i biografen, noget kulturelt, en vandretur, god mad på en restaurant eller hvad ved jeg. Og så arranger efter det.
Det kunne også være en dag helt for ham selv med en af de interesser, han nu har, hvis han mere er til det. Der kender du ham bedst.
Og god bedring i øvrigt.
Anmeld
Citér