Lav hcg og abort

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

723 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. januar 2022

Anonym trådstarter

Kan et hcg tal der fortsætter med at ligge lavt gennem flere uger, men dog stiger som det skal og ligger indenfor normalen, betyde at fostret ikke er levedygtigt og at man vil ende med at abortere? 

Hvad siger jeres erfaringer?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2022

Mrs.

Det giver ikke rigtig mening.. hvis tallet stiger som det skal og ligger inden for normalen kan det jo ikke være lavt

Anmeld Citér

20. januar 2022

Anonym trådstarter

Mrs. skriver:

Det giver ikke rigtig mening.. hvis tallet stiger som det skal og ligger inden for normalen kan det jo ikke være lavt

Øhh, det kan det da sagtens! Det kan da godt fordoble sig hver tredje dag og ligge inden for normalen, men stadig lavt, altså lige på grænsen til at være udenfor normalen. Altså hvis normalværdien er mellem 600 og 10000, og tallet s ligger på 700. Forstår du ikke det? 

Anmeld Citér

20. januar 2022

Anonym

Hvis tallet ligger indenfor normalen, så bør det vel betragtes som normalt og levedygtigt?

De to gange jeg har haft lave HCG-tal, har jeg aborteret. Men der har tallene ligget et godt stykke under normalen.

Anmeld Citér

20. januar 2022

Mrs.

Når en værdi ligger inden for normalen er det ikke for lavt. Sådan fungerer det ikke med den slags værdier. Der er opsat de grænser fordi at alt inden for normal værdierne så er normale - og dermed ikke bekymrende. 

Anmeld Citér

20. januar 2022

havudsigt

Profilbillede for havudsigt

Jeg tror der er så stor forskel fra kvinde til kvinde på hvor meget hcg vi danner, så så længe det udvikler sig som det skal, er alt ok. 
jeg danner selv ikke særlig meget hcg og jeg er nu i uge 18. Med mit store barn kunne jeg først teste positiv 5+2 fordi jeg dannede så lidt hcg, og hun er 6 år i dag

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.