Er den positiv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Så testede jeg lige igen. Den ser dog meget tydeligere ud nu. Skal jeg regne med positiv ?? Har vedhæftet de nye billeder 

Den er flot positiv, du har intet at tvivle på. Stort tillykke. 
men ved du slet ikke hvornår Aller senest at din menses skulle komme???

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. januar 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Den er flot positiv, du har intet at tvivle på. Stort tillykke. 
men ved du slet ikke hvornår Aller senest at din menses skulle komme???

Nej slet ikke , desværre. Hvad kan jeg så gøre ??

og tak

Anmeld Citér

15. januar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Den er meget fin positiv - ik noget at være i tvivl om

Okay tak

Anmeld Citér

15. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Nej slet ikke , desværre. Hvad kan jeg så gøre ??

og tak

Så må du ringe til din egen læge og sige at du slet ikke aner noget angående hvornår du skulle ha din menses, eller ved noget overhovedet noget om din cyklus.  Så kan det være de sender dig tig tidlig scanning.

Anmeld Citér

15. januar 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Så må du ringe til din egen læge og sige at du slet ikke aner noget angående hvornår du skulle ha din menses, eller ved noget overhovedet noget om din cyklus.  Så kan det være de sender dig tig tidlig scanning.

Okay tak det prøver jeg. Jeg er dog også lige testet positiv for Corona, så de tager mig ikke ind før det er væk men ringer lige alligevel mandag. Og tak for hjælpen

Anmeld Citér

15. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Okay tak det prøver jeg. Jeg er dog også lige testet positiv for Corona, så de tager mig ikke ind før det er væk men ringer lige alligevel mandag. Og tak for hjælpen

God bedring angånde corona. Og ja uanset hvad så det en god ide at ringe op, så de er informeret om din graviditet og du kan få en tid når du ikke længere er smittet med corona.

det var så lidt. Og igen stort tillykke.

Anmeld Citér

15. januar 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

God bedring angånde corona. Og ja uanset hvad så det en god ide at ringe op, så de er informeret om din graviditet og du kan få en tid når du ikke længere er smittet med corona.

det var så lidt. Og igen stort tillykke.

Mange tak

Anmeld Citér

15. januar 2022

AnoAno

Anonym skriver:

Så testede jeg lige igen. Den ser dog meget tydeligere ud nu. Skal jeg regne med positiv ?? Har vedhæftet de nye billeder 

Ja den er fin positiv. Tillykke

Anmeld Citér

15. januar 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna

HOLD OP MED AT TESTE. 

Du har fået 2 streger = gravid.

At fortsætte med at teste er spild af penge.

For enten bliver den lille spire siddende, og så stresser du bare dig selv ved at teste videre ved at (over)tolke på farven, ellers giver det dig falsk tryghed, HVIS du mister (for så tester du positiv i flere uger efter). 

Så ro på og tro på det - du kan ikke gøre andet i starten. Lægen vil først se dig i uge 8 - 10 (medmindre de som sagt vil give dig en tidlig scanning pga ukendt cyklus). Herefter nakkefold ca uge 12 og scanning igen i uge 20.

tillykke  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.