Hjælp! Smerter - Cup

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

762 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. januar 2022

Anonym trådstarter

Hej! Jeg bruger mens cup og begyndte for få måneder siden, så er stadig nybegynder. Tror jeg fik den sat forkert i i aftes. Her til morgen kom der lidt blod på papiret da jeg tørrede mig men intet i mit trusseindlæg. Da jeg trak den ud gjorde det virkelig ondt og havde svært ved at få den ud. Der var ikke særlig meget blod i den så den lækkede ikke fordi den var fyldt. Nu har jeg virkelig mange smerter i underlivet og er blevet vildt oppustet. Andre der har oplevet lign.? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Anonym skriver:

Hej! Jeg bruger mens cup og begyndte for få måneder siden, så er stadig nybegynder. Tror jeg fik den sat forkert i i aftes. Her til morgen kom der lidt blod på papiret da jeg tørrede mig men intet i mit trusseindlæg. Da jeg trak den ud gjorde det virkelig ondt og havde svært ved at få den ud. Der var ikke særlig meget blod i den så den lækkede ikke fordi den var fyldt. Nu har jeg virkelig mange smerter i underlivet og er blevet vildt oppustet. Andre der har oplevet lign.? 

Av det lyder ikke rart

Det eneste jeg lige tænker er, om du måske ikke har fået brudt vacuumet inden du trak den ud? Altså ved fx lige at trykke den ene side ind, før du hiver?

første gang jeg brugte den vidste jeg ikke man skulle det, og trak den ud uden og av, av, av - man suger jo vitterligt sit underliv nedad. 

Jeg synes du skal mærke efter om du har så ondt af det, at det kunne være en god ide lige at få en snak med lægen

Anmeld Citér

9. januar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Hvis min sidder forkert, kan det også gøre virkelig ondt. Hvis det løber ved siden af har den i hvert fald ikke siddet rigtigt. 

I starten syntes jeg det var nemmest at sætte den rigtigt når jeg blødte mest, så der brugte jeg den og holdt pause de andre dage indtil den var der. Det kræver virkelig øvelse, så du må ikke give op. Den er fantastisk når det bare kører

Anmeld Citér

9. januar 2022

Anonym trådstarter

Lambi90 skriver:

Av det lyder ikke rart

Det eneste jeg lige tænker er, om du måske ikke har fået brudt vacuumet inden du trak den ud? Altså ved fx lige at trykke den ene side ind, før du hiver?

første gang jeg brugte den vidste jeg ikke man skulle det, og trak den ud uden og av, av, av - man suger jo vitterligt sit underliv nedad. 

Jeg synes du skal mærke efter om du har så ondt af det, at det kunne være en god ide lige at få en snak med lægen

Jeg har gjort som på anvisningen. Presset med underlivet mens jeg hiver, indtil jeg kan få ordentlig fat og bryde vakum. Jeg har aldrig prøvet det har gjort ondt før, hvilket det gjorde med det samme jeg forsøgte at fjerne den. Jeg har stadig smerter og især hvis jeg skal tisse eller presse for neden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.