Hvordan så jeres ud 3+3

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

578 visninger
6 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
9. januar 2022

Morpåudebane

Har lige taget denne fine test! Men allerede få sekunder efter melder bekymringerne sig  

hvordan så jeres baby plan tidlig test ud 3+3

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. januar 2022

MJL88

Mine så sådan her ud med to timers mellemrum  

Tog en på morgenurin som kun havde en mega svag skyggestreg, så det blev tydeligere i løbet af dagen. 

Anmeld Citér

9. januar 2022

Morpåudebane

MJL88 skriver:

Mine så sådan her ud med to timers mellemrum  

Tog en på morgenurin som kun havde en mega svag skyggestreg, så det blev tydeligere i løbet af dagen. 

Tak for fine billeder, vild forskel på to timer  

jeg skal nok bare slå koldt vand i blodet og krydse fingre for at mens ikke kommer 4+0

Anmeld Citér

9. januar 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Ikke babyplan, men alligevel til din tryghed:  

Jeg ved ikke hvorfor jeg har taget et billede, måske har jeg fornemmet noget - men jeg endte altså med at klassificere den (lidls) som negativ (3+3/3+4). Jeg husker at jeg testede total negativ på remas dagen efter for at være sikker (ikke engang deres ellers frustrerende skyggestreg), da vi skulle til stor fødselsdagsfest om aftenen. Da jeg udover negativ test var overbevist om at min mens var på vej, gav jeg den max gas med alt hvad fest indebærer - meeen 3+6/4+0 så tingene anderledes ud. Så jeg startede da også lige med at være helt vildt bekymret for om jeg havde skadet spiren med fest - men ikke indtil videre ihvertfald

Anmeld Citér

9. januar 2022

Lambi90

Profilbillede for Lambi90
Lambi90 skriver:

Ikke babyplan, men alligevel til din tryghed:  

Jeg ved ikke hvorfor jeg har taget et billede, måske har jeg fornemmet noget - men jeg endte altså med at klassificere den (lidls) som negativ (3+3/3+4). Jeg husker at jeg testede total negativ på remas dagen efter for at være sikker (ikke engang deres ellers frustrerende skyggestreg), da vi skulle til stor fødselsdagsfest om aftenen. Da jeg udover negativ test var overbevist om at min mens var på vej, gav jeg den max gas med alt hvad fest indebærer - meeen 3+6/4+0 så tingene anderledes ud. Så jeg startede da også lige med at være helt vildt bekymret for om jeg havde skadet spiren med fest - men ikke indtil videre ihvertfald

Hovsa, billederne er kommet i omvendt rækkefølge

Anmeld Citér

9. januar 2022

Morpåudebane

Lambi90 skriver:

Hovsa, billederne er kommet i omvendt rækkefølge

Jeg fangede den og tak! Jeg skal bare slappe af og lade kroppen gøre det den er skabt til når et æg sætter sig fast.. og så håbe at det bliver siddende

Anmeld Citér

9. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Morpåudebane skriver:

Har lige taget denne fine test! Men allerede få sekunder efter melder bekymringerne sig  

hvordan så jeres baby plan tidlig test ud 3+3

Meget forsigtig tillykke.
mig husk du er kun 3+3 det er jo tidligt. Slap af i kroppen. Og test igen imorgen eller om 2 dage. Ligge gerne billede igen når du tester igen 

men forstår godt din bekymring. Uha man bekymre sig ligeså snart man ser 2 streger.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.