Søvnbesvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

576 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. januar 2022

Anonym trådstarter

Hej. Er omkring 4+4 idag og er rigtig træt hele tiden.

Føler jeg kunne tage en lur når som helst.

Men når jeg så går i seng om aftenen, så er jeg af en eller anden grund helt frisk og kan ikke falde i søvn om natten. Er der andre der har det på samme måde ?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Hej. Er omkring 4+4 idag og er rigtig træt hele tiden.

Føler jeg kunne tage en lur når som helst.

Men når jeg så går i seng om aftenen, så er jeg af en eller anden grund helt frisk og kan ikke falde i søvn om natten. Er der andre der har det på samme måde ?

Du er ikke alene. 
jeg er idag 5+0 og i 3-4 dage nu, hvor jeg føler mig træt. Men har meget besvær med at sove, og vågner alt for tidlig op. 

Anmeld Citér

8. januar 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Du er ikke alene. 
jeg er idag 5+0 og i 3-4 dage nu, hvor jeg føler mig træt. Men har meget besvær med at sove, og vågner alt for tidlig op. 

Det er så underligt. Og ender med at blive frusterende hvis det fortsætter. 

Anmeld Citér

8. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Det er så underligt. Og ender med at blive frusterende hvis det fortsætter. 

Ja meget underligt. I mine andre graviditeter oplevet jeg kun søvnbesvær sidste  uge af mine graviditeter. 

den her graviditet lige siden jeg var 3+2 har den slet ikke lignet mine andre 2 graviditeter. Håber jeg snart kan kunne sove og ikke vågne for tidlig. Håber serøst ikke det fortsætter i flere uger, for det er ikke til at holde til.

Anmeld Citér

8. januar 2022

ChesireKitty

Jeg har haft det på den måde i alle mine graviditeter og hver eneste måned i et par dage op til, under og et par dage efter menstruation. Det er vist noget hormonelt, efter alt at dømme.

Mit bedste råd er at holde dig/jer fra skærmen i den sidste time inden sengetid, lav afslapningøvelser/mindfulness i den tid "i stedet" og så eventuelt noget afslapnings musik/lyd til at falde i søvn på. Det virker somme tider for mig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.