Hvilken ammepude ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

923 visninger
5 svar
2 synes godt om
6. januar 2022

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Jeg står og kigger lidt efter en god ammepude, men har lidt svært ved at vælge

Til min datter havde jeg sådan en boomerang formet ammepude, og der var simpelthen ikke nok fyld eller fasthed i den til at den støttede nok. Jeg måtte bruge ekstra puder til at stable op under, så jeg ikke skulle sidde helt foroverbøjet.

Så er der nogen der bare har fundet en fantastisk ammepude ?

Har kig lidt på en man kan binde rundt om maven, men ved ikke om man bliver træt af denne løsning i længden

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2022

Jixy

Profilbillede for Jixy

Jeg havde en bbhugme - som man kan binde om maven og selvom jeg læser om mange der er meget glade for den, så synes jeg ikke den var god - jeg synes den var for flad uanset hvor meget jeg forsøgte at komprimere den med gummi ringene.

Anmeld Citér

6. januar 2022

Kantar123

Doomoo ammepude er verdens bedste! Anbefales også af jordemødre. Prøv at Google den. Den er skøn!

Anmeld Citér

7. januar 2022

BM2021

Jeg har en fra fossflake, den har meget fyld, men alligevel fleksibel, hvilket jeg synes er rart.

Og ellers så skulle det have været en doomoo, den har jeg kun hørt godt om!

Anmeld Citér

7. januar 2022

nemisis

Profilbillede for nemisis

Jeg havde også en boomerang formet med fossflakes sidst og var SÅ træt af den fordi den blev flad og skøjtede rundt. Denne gang har jeg brugt en fast en fra Tony republic. Den er super god og har været rigtig glad for den. 

Og så er den meget billigere en domoo. https://www.pixizoo.dk/tiny-republic-ammepude-grey-ammepude?gclid=Cj0KCQiAw9qOBhC-ARIsAG-rdn4399j4KOoISH08K5es-RG_eA94YQTzgv9uPEDfOTsiR37yFP3iHBEaAoNAEALw_wcB 

Anmeld Citér

7. januar 2022

MillyMy

Profilbillede for MillyMy

Tak! Så har jeg lidt at gå efter

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.