Hjælp! Klapvogn m lift til lille bil

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.170 visninger
7 svar
0 synes godt om
6. januar 2022

Bløpsmor

Profilbillede for Bløpsmor

Jeg har brug for jeres hjælp. 

Vi kommer til at have en alt for lille bil de første 6 mdr af babys liv. Jeg har derfor brug for jeres råd til hvilken klapvogn med lift vi skal købe. Den skal helst fylde så lidt som muligt i et bagagerum, kunne klappes nemt sammen og der skal kunne sættes en lift på som baby kan sove i i ca 6 mdr. 

da det er vores sidste barn vil store plusser også være hvis den ikke er alt for dyr og hvis sædet kan ligges helt ned i vandret inkl fodstøtte, hvis baby skal bruge den til lur når den er større og vi er på tur. 

jeg er ikke mærkefanatiker - kom gerne med jeres bedste bud! 

på forhånd tak for hjælpen! 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2022

Nulle2020

Profilbillede for Nulle2020

Vi har en Odder una (den er af og til på tilbud) som klapvogn, den kan man også få en lift til. Sædet og fodstøtten kan ligges helt vandret, selerne justeres i skulderhøjden, fodstøtten kan også justeres i længden..der er blandt andet også indbygget solsejl i og meget andet  der er “håndtag” til at tage sædet/liften af med, stellet slås også nemt sammen og vejer ikke alverden vi har været meget glade for den som klapvogn

Anmeld Citér

6. januar 2022

Musemåtte

Har I et ønske om at klapvognsædet også skal kunne vende mod jer? Ellers er der babyjogger city mini gt 2 (der er lige kommet en gt 2.1 - den er flot synes jeg)

Ellers er britax kommet med en ny kombivogn, strider M. En lettere udgave af deres smile 3, som begge har en vendbar klapvognsdel der kan ligges fladt, med samme type kaleche som man ser på babyjoggers, hvor de små bliver lidt skærmet i siderne.

Der er mange flere små gode kombivogne, men disse 2-3 har jeg selv kig på, ift. en klapvogn

Anmeld Citér

6. januar 2022

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Vi har en babyjogger city mini gt, og brugte en deluxe pram lift i starten når vi var på tur. Både klapvogn og lift fylder minimalt og liggekomforten er rigtig god. Vi har tilkøbt fodstøtte, så den stadig kan bruges med langt liggemål, selv om han er over 2 år nu. 

Vi brugte primært klapvogn + lift på ture, da vi ikke orkede at klappe den store barnevogn sammen, og så havde vi barnevognen hjemme til lure og gåture. Så at man køber en lille vogn til ture, udelukker jo ikke at man kan have en god stor vogn hjemme. Vi har købt brugt, så får man meget for pengene og kan sælge igen uden stort tab. 

Anmeld Citér

6. januar 2022

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

Cybex balios er en super fed klapvogn der kan ligges ned og vendes begge veje. Den kunne ligge i min citroen C1 bagrum. Der kan købes lift til

Anmeld Citér

7. januar 2022

BM2021

Jeg kan stemme med på Cybex Balios, du får en kombivogn, og barnevognsdelen fylder ikke ret meget og kan nemt pakkes i en lille bil. Vi er super glade for vores, den køre upåklageligt på næsten alt terræn og jeg triller små 4-5 timer om dagen med den.

Jeg fandt den på nettet til 3000kr og jeg mindes at ønskebørn sælger selve klapvognen hvis du gerne ville prøve at køre den. Dertil hvis du har cybex autostol, kan du også klikke den på stellet, (med tilkøbte adaptere). Det er meget barnevogn/klapvogn man får for pengene!

Anmeld Citér

7. januar 2022

Bløpsmor

Profilbillede for Bløpsmor

Mange tak for alle jeres gode bud. Jeg har nu researchet lidt på dem alle og det hele kan potentielt bruges. Næste stop er, at forsøge at finde en af dem brugt i god stand

Anmeld Citér

7. januar 2022

Dina07

Jeg er så glad for min emmaljunga nxt90f, deres lift kan nemt klikkes fast i klapvognssædet de huller bøjlen klikkes i. Brugte den med liften i de første 6-7mdr af min søns liv. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.