Siden jeg var syg med en meget alvorlig infektion for fire år siden med indlæggelse, massive infektionstal og sepsis har min krop ikke fungeret ret godt. Jeg siger ikke, det er pga den infektion, det er bare opstået efter det forløb. Det var så massivt at min milt svulmede op og jeg var til kontroller til den var normal størrelse igen, det vurderes det var respons på infektionen var så voldsom.
Men siden dengang har jeg haft masser af helbredsbøvl. Jeg har meget ofte temperaturstigninger uden anden sygdom. Aldrig helt feber, men en temperatur mellem 37.5-38.0, altså subfebril, og over min normaltemperatur. Jeg kan mærke det hver gang, inden jeg tjekker min temperatur, for jeg rammes af sygdomsfølelse med træthed, muskel og ledsmerter, varme følelse.. Og det her kommer og går.
Jeg døjer generelt med smerter i hele kroppen hele tiden. Efterhånden har jeg vænnet mig til det.
Siden dengang har jeg også oplevet med jævne mellemrum, at det føles som om noget er der, der ikk skal være der, der hvor milten er. Hvis jeg ligger på siden, maven eller bukker mig forover, så kan jeg mærke en udfyldning inde i kroppen, men den kommer og går. Endelig gad lægen mærke efter for et halvt års tid siden og kunne mærke en udfyldning, der ikke skulle være der, men da det ikke var akut var der flere måneders ventetid på scanning, og da jeg kom til var følelsen væk igen, og alt så normalt ud. Lægen har bare sagt jeg må sige til næste gang, så må vi se, om jeg kan komme hurtigere til. At det virker som om måske min milt ind i mellem svulmer op som dengang med infektionen.
Jeg har været ved lægen adskillige gange de sidste fire år, og jeg føler simpelthen ikke de tager mig alvorligt. Jeg er egentlig ikke bange for det er noget alvorligt, mit skøre rationale er at så var jeg vel død nu fire år senere 
Men det er hårdt at gå med daglige smerter i hele kroppen, adskillige gange om ugen subfebril med sygdomsfølelse og muskel og ledsmerter og så den der tilbagevendende udfyldning.
Er der nogen der fejler det samme, som kan sige noget om hvad det var for dem, eller som har et bud? Jeg føler jeg bliver fejet af med det sikkert bare er psykisk og den slags, selvom lægen selv har mærket den udfyldning, og jeg rent objektivt jo kan dokumentere de temperaturstigninger..