Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
CKJ skriver:
Hey alle,
øv - i foråret/sommer var jeg på kostplan og tabte mig 6kg! Hurra, de er alle røget på igen!
jeg vil så gerne finde den der geniale vej, hvor jeg bare kunne få noget god kost og tabe mig og holde vægten!
jeg har ikke meget tid i hverdagen som sådan, så maden må ikke være omfattende, at skulle lave…. Fordi jeg også har mand og tre børn, skulle de helst kunne spise det samme.
nogen der bare har fundet mirakel midlet? 

Og hvor vægttabet har holdt?
Fx ved en eller anden klog person der har ændret jeres mindst… kalorietællee…. Whatever - jeg de klar til input!
jeg er ikke sådan super overvægtig - 80kg/166 høj. Men jeg er for tyk! I know.
Mit bedste råd er ikke at gå på kur...
du skal finde en balance mellem mængden af mad og aktivitet der passer til dit liv..
jeg er selv en hel del større end dig og ved jeg skal ned i vægt men jeg har accepteret at det kommer til at tage lang tid for ellers bliver det yo-yo effekten og det er meget mere ødelæggende på mange flere områder...
så accepter at det tager tid.. og lad være med at dunke dig selv i hovedet over at du nu fik taget et ekstra stykke chokolade eller kage den ene dag for det gør ingenting positivt...
de første 5-6 kg er de allernemmeste at komme af med hvis man er overvægtig.. kan ikke lige huske hvorfor det er dog...
de næste 5 tager ofte dobbelt så lang tid..
Da jeg var på 130 og skulle ned ad tog det mig 8 måneder at ramme 100 kg... da jeg kom under de 100 kg gik det lidt hurtigere da det blev nemmere at bevæge mig mere uden at det gjorde ondt og jeg blev dårlig..
jeg er 168- vægt lige nu 103.. ca...
jeg kommer aldrig ned på 75 som BMI statistikken siger for der har jeg været og jeg endte med konstant at fryse og have ondt i mine led...
mit mål er 85-90 kg og det skal nok lykkes.. når jeg går i gang.. lige nu er det ikke der mit fokus er...
Anmeld
Citér