Sygeforsikring Danmark

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

736 visninger
5 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
5. januar 2022

Anonym trådstarter

Jeg er ved at melde mig ind i overstående da jeg står over for at skulle havde lavet 4 rodbehandlinger

Men er det ikke lidt snyd hvis jeg under spørgsmålet om jeg står over for i nærmeste fremtid at skulle havde lavet enten fysisk eller psykisk indgreb undlader at skrive at jeg skal havde lavet rodbehandlinger?? Har jeg ikke pligt til at oplyse om det?!

Jeg vil jo ikke gøre noget forkert…

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2022

asphodel

Ja, det har du pligt til at fortælle dem. Hvad de gør hvis du ikke siger det og de derefter finder ud af at du løj, det ved jeg ikke.

Anmeld Citér

5. januar 2022

Anonym trådstarter

asphodel skriver:

Ja, det har du pligt til at fortælle dem. Hvad de gør hvis du ikke siger det og de derefter finder ud af at du løj, det ved jeg ikke.

Ok tak for svar

Anmeld Citér

5. januar 2022

Anonym

Det er svindel

Min mand arbejder med forsikringer og det kaldes forsikringssvindel og kan give op til 1,5 års fængsel.. og en dom vil komme på din straffeattest. Det er super dumt og tro mig hvis du melder dig ind og kort efter "pludselig" får brug for så massiv hjælp.. det vil de undersøge nærmere

Prøv i stedet at se om du har en  sudhedsforsikring gennem job eller pensionsselskab eller andet sted der kan hjælpe. Nogle gange kan man også være dækket af en partners forsinkring

Anmeld Citér

5. januar 2022

numsefisk

Profilbillede for numsefisk

Jeg fulgte også din anden tråd. 

Jeg er selv hjerte syg og har ikke kunne komme ind i dk. Men jeg har som følge rigtig mange problemer med mine tænder og bruger ca 8000 kr hver 3 mdr. 

Tandlægen forklaret om deres gruppe til “uegnet” patienter. 
jeg ringede derind og snakkede med dem, og for mig var det ikke noget problem. Jeg blev afvist på

mim første ansøgning hvor de så selv gør opmærksom på den anden gruppe de har. Der var så lidt mere jeg skulle udfylde og efter en uge havde jeg svar og var med. Den dækker jo så ikke alt det med hjerte halløj men mine briller og tandlæge, gør en kæmpe forskel for mig  

http://miniministeren.blogspot.com/

Anmeld Citér

5. januar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er svindel

Min mand arbejder med forsikringer og det kaldes forsikringssvindel og kan give op til 1,5 års fængsel.. og en dom vil komme på din straffeattest. Det er super dumt og tro mig hvis du melder dig ind og kort efter "pludselig" får brug for så massiv hjælp.. det vil de undersøge nærmere

Prøv i stedet at se om du har en  sudhedsforsikring gennem job eller pensionsselskab eller andet sted der kan hjælpe. Nogle gange kan man også være dækket af en partners forsinkring

Jeg har ansøgt og været 100 % ærlig. Så må jeg se om jeg kan blive godkendt

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.