Abort pille

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

855 visninger
9 svar
4 synes godt om
5. januar 2022

Sommerfuglen90

Hej. 

er der nogen herinde som har taget en abort pille og stadigvæk kunne få børn bagefter? 
jeg er så bange for jeg ikke kan blive gravid igen hvis jeg tager en abort pille. 
Mit hcg ligger på 4200 idag, så de mener nok jeg er 5+ ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2022

Morpåudebane

Har ikke selv erfaring men en abortpille påvirker ikke fertiliteten  

troede dog at du var glad for graviditeten 

Anmeld Citér

5. januar 2022

Trinewind

Jeg har fået en medicinsk abort, da jeg var yngre og slet ikke klar til at blive mor. Jeg er gravid i uge 9 nu :-) 

Som morpåudebane siger, at påvirker det ikke fertiliteten :-) 

Anmeld Citér

5. januar 2022

Sommerfuglen90

Trinewind skriver:

Jeg har fået en medicinsk abort, da jeg var yngre og slet ikke klar til at blive mor. Jeg er gravid i uge 9 nu :-) 

Som morpåudebane siger, at påvirker det ikke fertiliteten :-) 

Årh hvor dejligt at høre

Anmeld Citér

5. januar 2022

Alonebreak

Profilbillede for Alonebreak

Det skal du ikke være bange for, en abortpille påvirker ikke din fertilitet. Dette er en gammel myte folk sagde, men passer altså ikke. 

Jeg har taget en abortpille for år tilbage, har været gravid 3 gange efter. Slap af i kroppen, og brug tankerne et andet sted <3 

Anmeld Citér

5. januar 2022

Sommerfuglen90

Alonebreak skriver:

Det skal du ikke være bange for, en abortpille påvirker ikke din fertilitet. Dette er en gammel myte folk sagde, men passer altså ikke. 

Jeg har taget en abortpille for år tilbage, har været gravid 3 gange efter. Slap af i kroppen, og brug tankerne et andet sted <3 

Tuuusunde tak for svar , det hjælper SÅ meget at høre 

Anmeld Citér

5. januar 2022

Sommerfuglen90

Alonebreak skriver:

Ved godt det er forskelligt fra kvinde til kvinde, men hvor langt var du henne da din hcg lå på 4200 ligesom min? 
Kan mit hcg virkelig godt være så højt hvis jeg kun er 5 uger henne ?

Anmeld Citér

5. januar 2022

A38

Jeg fik en medicinsk abort da jeg var 22, jeg er i dag 32 og gravid med barn nummer 2. Ingen problemer med fertiliteten her.

Anmeld Citér

5. januar 2022

Jopige

Sommerfuglen90 skriver:

Ved godt det er forskelligt fra kvinde til kvinde, men hvor langt var du henne da din hcg lå på 4200 ligesom min? 
Kan mit hcg virkelig godt være så højt hvis jeg kun er 5 uger henne ?

Det kan være så forskellig fra kvinde til kvinde. Mit HCG lå på hele 42.000 da jeg var 6+1. 
Hvis du googler HCG tabel kan du se hvor svingende det kan være.

Anmeld Citér

5. januar 2022

Sommerfuglen90

googlede nemlig også lidt, tænker bare meget over hvordan jeg så testede negativt for lidt over 2 uger siden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.