Læs IKKE dette hvis du er sart!!!!! Lille Advarsel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

709 visninger
4 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. januar 2022

Anonym trådstarter

Nå men…. Her til aften…

læs ikke med hvis du sidder og spiser eller hvis du er meget sart. For det er klamt.

hyggelig aften. Vi spiser god aftensmad hygger osv… vi bliver færdige  

mindste barnet ( 1 år og nr 3) skal i bad, så jeg tager alt tøj af inkl bleen. Hun går lidt nøgen rundt og hygger i mens jeg får fyldt badekaret. 

PLUDSELIG råber ældste barnet på 10 “ADDDDDD” og begynder at komme med opkastende lyde meget voldsomt 

vi løber ind i stuen og ser at mindste barnet som løber nøgen rundt i gange på daværende tidspunkt, har lagt en kæmpe lort på stuegulvet (det kan kun være hende) 

vores ene hund som er en hvalp (vi har to) løber derhen og begynder at spise lorten, vi får vores hund væk med det samme. 

i det ender ældste barnet med at stå og kaste op midt på gulvet. 

mellemste barnet står og griner. 

mindste barnet står stadig nøgen og peger og smiler.

Manden tager igen vores hund op og hunden ryster sit hoved og han får noget ramt i ansigtet. Manden råber og kommer med opkastende lyde. 

alt dette skete på få minutter  hehe. 

30 min efter kaster vores hund op, og det er så mindste barnets lort der ryger op.

FØJ FOR HELVEDE EN lORTE AFTEN DET ENDTE UD I…

håber aldrig nogen anden oplever dette eller lignende hehe!!!!!

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2022

Putteputte

Profilbillede for Putteputte

LoL…. Jeg var helt færdig af grin over din historie. 
Har prøvet at min søn på 3 sad på mit skød og legede med en ballon med kartoffelmel i. Den sprang og vi havde mel overalt. Vi skreg af grin, da han så fik hoste anfald og begyndte at kaste op ud over mig og hele vejen igennem gangen til badeværelset. Imellem tiden skulle storebror se hvad der forgik og kom ud fra hans værelse, han gled i brækket på gangen og rullede rundt i det. Der stod jeg med to unger med bræk over det hele og kartoffelmel ud over alt. 

Anmeld Citér

4. januar 2022

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20
Anonym skriver:

Nå men…. Her til aften…

læs ikke med hvis du sidder og spiser eller hvis du er meget sart. For det er klamt.

hyggelig aften. Vi spiser god aftensmad hygger osv… vi bliver færdige  

mindste barnet ( 1 år og nr 3) skal i bad, så jeg tager alt tøj af inkl bleen. Hun går lidt nøgen rundt og hygger i mens jeg får fyldt badekaret. 

PLUDSELIG råber ældste barnet på 10 “ADDDDDD” og begynder at komme med opkastende lyde meget voldsomt 

vi løber ind i stuen og ser at mindste barnet som løber nøgen rundt i gange på daværende tidspunkt, har lagt en kæmpe lort på stuegulvet (det kan kun være hende) 

vores ene hund som er en hvalp (vi har to) løber derhen og begynder at spise lorten, vi får vores hund væk med det samme. 

i det ender ældste barnet med at stå og kaste op midt på gulvet. 

mellemste barnet står og griner. 

mindste barnet står stadig nøgen og peger og smiler.

Manden tager igen vores hund op og hunden ryster sit hoved og han får noget ramt i ansigtet. Manden råber og kommer med opkastende lyde. 

alt dette skete på få minutter  hehe. 

30 min efter kaster vores hund op, og det er så mindste barnets lort der ryger op.

FØJ FOR HELVEDE EN lORTE AFTEN DET ENDTE UD I…

håber aldrig nogen anden oplever dette eller lignende hehe!!!!!

Kæmpe kram herfra...

og undskyld men jeg kunne ikke lade være med at grine ved at læse det..

ved godt at når man står i det så er det på ingen måde morsomt men udefra giver det virkelig sjove billeder...

kan selv fortælle om dengang manden lige syntes han skulle kilde den mellemste (dengang mindste) mens han lå uden ble på puslebordet og det kære barn så har tyndskid der ved trykket i maven kommer flyvende ud og udover farmand, kommode, og halvdelen af spisebordet...

Jeg begyndte at grine allerede der for det så virkelig komiskt ud.. og ja jeg blev også lidt nervøs for hvordan farmand ville reagere da han er meget sart overfor sådan noget...

Anmeld Citér

4. januar 2022

Anonym trådstarter

LoL…. Jeg var helt færdig af grin over din historie. 
Har prøvet at min søn på 3 sad på mit skød og legede med en ballon med kartoffelmel i. Den sprang og vi havde mel overalt. Vi skreg af grin, da han så fik hoste anfald og begyndte at kaste op ud over mig og hele vejen igennem gangen til badeværelset. Imellem tiden skulle storebror se hvad der forgik og kom ud fra hans værelse, han gled i brækket på gangen og rullede rundt i det. Der stod jeg med to unger med bræk over det hele og kartoffelmel ud over alt. 

Hahahahhah hvor er det sjovt også en god historie

Anmeld Citér

4. januar 2022

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

Kæmpe kram herfra...

og undskyld men jeg kunne ikke lade være med at grine ved at læse det..

ved godt at når man står i det så er det på ingen måde morsomt men udefra giver det virkelig sjove billeder...

kan selv fortælle om dengang manden lige syntes han skulle kilde den mellemste (dengang mindste) mens han lå uden ble på puslebordet og det kære barn så har tyndskid der ved trykket i maven kommer flyvende ud og udover farmand, kommode, og halvdelen af spisebordet...

Jeg begyndte at grine allerede der for det så virkelig komiskt ud.. og ja jeg blev også lidt nervøs for hvordan farmand ville reagere da han er meget sart overfor sådan noget...

Hahahah Hvor sjovt  det er jo også mega sjovt at tænke tilbage på og fortælle når han bliver stor

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.