Ej skal bare høre om det er forventeligt eller om i ville søge læge. Jeg tog et meget grimt fald ned af trappen for lige knap 10 dage siden. Jeg ved ikke, hvordan jeg faldt, for jeg husker bare da jeg sad for foden af trappen grædende og forslået. Men baseret på skaderne er min umiddelbare konklusion, at min højre fod er gledet fremad, venstre ben bukket ind over mig og trukket ned over alle trin, og jeg bankede højre albue ned i trappen. Jeg har nemlig en laaang hudafskrabning på venstre forside af benet og er gul og blå, det ser ret vildt ud.
Umiddelbart efter faldet havde jeg meget ondt i albuen og armen, men det fortog sig lidt i grad henover dagen, og lægen ville ikke se mig, fordi jeg kunne bruge min arm (hvilket skal jeg lige sige, min søn brækkede for nylig begge arme i børnehaven, og han var hverken hævet, blå og kunne bestå alle trykke, trække, smertetest hos lægen
).
Anyway ti dage er passeret, og jeg har vedvarende smerter i den albue. Jeg kan jo uden problemer bøje, strække, bruge min arm, men hvis jeg trykker direkte på albuespidsen eller lægger vægt på albuen gør det ondt, den har på intet tidspunkt været hævet eller misfarvet. Jeg har også smerter ned i højre hånd, altså samme side som det gør ondt i albuen, og det føles som om at smerten trækker oppe fra albuen og ned, ikke at jeg har slået hånden i sig selv.
Jeg har også konstante smerter hele vejen ned igennem venstre ben, inde i benet, altså ikke på forsiden hvor jeg er gul og blå og forslået. Og har ondt i venstre fod. Jeg kan sagtens gå, og jeg kan udholde smerterne, men jeg tager en blanding panodil og ibuprofen cirka en gang om dagen.
Ville I antage det stadig bare var slaget her ti dage senere der gik smerter, eller ville I søge læge?
Billede af mit festlige ben, hvis nogen af jer kan genkende mig, så vær venlig at tie med min identitet 
Ved godt i ikke er læger og umuligt kan vide, hvad det er, men måske har I prøvet noget lignende eller kan sige hvad I ville gøre, hvis i var mig. Bryder mig ikke om at opsøge læge unødigt