Ser I hvad jeg ser?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.239 visninger
12 svar
6 synes godt om
1. januar 2022

Anonym trådstarter

Jeg har netop taget denne test. Der er 4 dage til forventet menstruation. Og jeg er helt rundt på gulvet. Jeg ser to streger. Men jeg tør ikke helt tro på det. Hvad ser I?

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2022

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Jeg har netop taget denne test. Der er 4 dage til forventet menstruation. Og jeg er helt rundt på gulvet. Jeg ser to streger. Men jeg tør ikke helt tro på det. Hvad ser I?

Stort tillykke. Jeg ser også 2 streger.  
jeg testede svagt positiv da jeg var 3+4. 
præcis idag er jeg 4+0 

hvor langt er du henne i dag?

Anmeld Citér

1. januar 2022

Anonym trådstarter

I følge sidste menstruations første dag, er jeg 3+3 i dag ������Men jeg synes stregen er ret tydelig ift. jeg ikke er længere henne?

Anmeld Citér

1. januar 2022

Love Angel

Mor til 4

I følge sidste menstruations første dag, er jeg 3+3 i dag ������Men jeg synes stregen er ret tydelig ift. jeg ikke er længere henne?

Ja det synes jeg godt nok også. Hvor langt er din cyklus? Og her er min da jeg var 3+4 

Anmeld Citér

1. januar 2022

Anonym trådstarter

Love Angel skriver:

Ja det synes jeg godt nok også. Hvor langt er din cyklus? Og her er min da jeg var 3+4 

Min cyklus svinger fra mellem 26 til 32 dage. Jeg ved ikke hvornår jeg har haft ægløsning

Anmeld Citér

1. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
Anonym skriver:

Min cyklus svinger fra mellem 26 til 32 dage. Jeg ved ikke hvornår jeg har haft ægløsning

okay. Så kan din ægløsning ha lagt tidligere.

Anmeld Citér

2. januar 2022

B&J

Anonym skriver:

Sådan så min også ud 4 dage før tid jeg fik taget min ved lægen

kiggede på ham og sagde ser du hvad jeg ser jaa sagde han men vi må vente lidt fordi det er stadig neget tidligt hold da hop har aldrig følt de få dage kunne føles sååååååå længe 

men den var nu god nok har en baby i maven og på onsdag er jeg i uge 29 

så et forsigtigt tillykke her fra og håber at stregen bliver mere tydelig 

Anmeld Citér

2. januar 2022

Love Angel

Mor til 4

Sådan så min også ud 4 dage før tid jeg fik taget min ved lægen

kiggede på ham og sagde ser du hvad jeg ser jaa sagde han men vi må vente lidt fordi det er stadig neget tidligt hold da hop har aldrig følt de få dage kunne føles sååååååå længe 

men den var nu god nok har en baby i maven og på onsdag er jeg i uge 29 

så et forsigtigt tillykke her fra og håber at stregen bliver mere tydelig 

Jeg kan ikke være mere enig. Jeg fik den her da jeg var 3+4 så det vil sige kun 3 dage før mensdag. Og hold op hvor det var de længste dage i mit liv. Jeg testede morgen og aften hver dag. Og for at være ærlig så er jeg 4+1 idag og jeg gå stadig amok. Men også lidt fordi sidste månede gik jeg amok med at købe graviditetstest og ægløsningstest. HovsaOg nu har jeg HELDIGVIS IKKE BRUGE FOR ægløsningstest.  

og stort tillykke med graviditeten

Anmeld Citér

2. januar 2022

B&J

Love Angel skriver:

Jeg kan ikke være mere enig. Jeg fik den her da jeg var 3+4 så det vil sige kun 3 dage før mensdag. Og hold op hvor det var de længste dage i mit liv. Jeg testede morgen og aften hver dag. Og for at være ærlig så er jeg 4+1 idag og jeg gå stadig amok. Men også lidt fordi sidste månede gik jeg amok med at købe graviditetstest og ægløsningstest. HovsaOg nu har jeg HELDIGVIS IKKE BRUGE FOR ægløsningstest.  

og stort tillykke med graviditeten

Totalt kuller bliver man  men fantastisk så spændt og glad men stadig bange og skrækslagene over hvad der kan ske som ikke må ske 

men ja det er sku hårdt  og mange tak det er jo også som at være gravid første gang for vores søn bliver 12 til marts og til marts kommer den lille ny ihh så spænde og fantastisk 

Anmeld Citér

2. januar 2022

Love Angel

Mor til 4
B&J skriver:

Totalt kuller bliver man  men fantastisk så spændt og glad men stadig bange og skrækslagene over hvad der kan ske som ikke må ske 

men ja det er sku hårdt  og mange tak det er jo også som at være gravid første gang for vores søn bliver 12 til marts og til marts kommer den lille ny ihh så spænde og fantastisk 

Haha ja helt kuller bliver man, også i den grad.

Og hold da op. Hihi ja så er det ligesom at være gravid første gang, når der gået så mange år.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.