Hypnose

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

880 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. januar 2022

Anonym trådstarter

Hej.

er der nogen der har prøvet hypnose og som vil fortælle om det har virket eller ej, hvor mange behandlinger Der skulle til. Kan man huske hele seancen og er det grænseoveskridende eller hvordan oplevede I det ? Er der noget man skal være OBS på ?

overvejer det men vil lige høre hvad folks erfaringer er med det. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. januar 2022

Anonym

Jeg havde 8 psykolog samtaler afsluttet med hypnose. Jeg fik lov til at optage sessionen og lyttede til den efterfølgende hver dag i nogle uger og så efterfølgende ved behov.

Jeg kan huske det hele, det føltes som om jeg sov og var vågen på samme tid. 

Det tog lang tid at komme frem til kernen og hvilke sætninger der skulle bruges.

Anmeld Citér

1. januar 2022

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg havde 8 psykolog samtaler afsluttet med hypnose. Jeg fik lov til at optage sessionen og lyttede til den efterfølgende hver dag i nogle uger og så efterfølgende ved behov.

Jeg kan huske det hele, det føltes som om jeg sov og var vågen på samme tid. 

Det tog lang tid at komme frem til kernen og hvilke sætninger der skulle bruges.

tak for svar. Men føler du at det har hjulpet dig at få hypnose ? 

Anmeld Citér

1. januar 2022

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere

Hej.

er der nogen der har prøvet hypnose og som vil fortælle om det har virket eller ej, hvor mange behandlinger Der skulle til. Kan man huske hele seancen og er det grænseoveskridende eller hvordan oplevede I det ? Er der noget man skal være OBS på ?

Det vil nok være en god idé, hvis du uddyber, hvad du vil opnå med hypnose. Du skriver under “Kend din krop”, så jeg gætter på, det ikke er fx depression eller angst? 
Jeg har prøvet hypnoterapi i forbindelse med psykiske udfordringer. Det var ikke et hit, men det skyldtes primært andre omstændigheder i relation til terapeuten.

Anmeld Citér

1. januar 2022

AnoMor

Anonym skriver:

Hej.

Jeg har prøvet hypnose til rygestop 2 gange. Ingen af gangene havde nogen som helst virkning på mig. Har også prøvet det i andre henseender end rygning f.eks mod tanke mylder og stress hvilket heller ingen virkning havde. Og flere andre ting. Kort sagt. Ingen af delene har nogensinde haft virkning. 

men har en gammel kollega som prøvede hypnose for rygestop. For hende virkede det. Hun kan huske hele forløbet minut for minut og fortalte mig at det nærmest bare var som en drøm som man husker når man vågner. Hun har været røgfri i 15 år nu ca. 

hypnose handler meget om hvor åbent et sund man har før det kan virke. 

Anmeld Citér

2. januar 2022

Anonym

Anonym skriver:

tak for svar. Men føler du at det har hjulpet dig at få hypnose ? 

Ja det hjalp på min udfordring. Som sagt tog det lidt at nå dertil. 

Anmeld Citér

2. januar 2022

Anonym

Jeg har prøvet hypnose :-) 

det virker. Men kun hvis du er åben for det og tror på det. Det går ind og påvirker din underbevidsthed , men hvis man er lukket af og skeptisk, så kan det ikke trænge igennem. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.