11+5 kan den her nub være andet end dreng ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.292 visninger
7 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg er overbevist om, at det er en dreng, men det er taget 11+5, så en anelse tidligt.

Tænker I det kan vise sig at være en pige?

Baby ligger en ikke helt lige, men er drejet. Det kan godt være, at det derfor er lidt sværere at få et retvisende billede

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. december 2021

Anonym

Det er slet ikke sikkert, at det er nubben, vi kan se her - har du andre billeder? Ellers ville jeg prøve at lægge den op i grupper som Nub Theory Queens på Facebook, de er ret dygtige  men det er meget tidligt at gætte og ud fra billedet kan man ikke rigtig se noget særlig tydeligt, desværre..

Anmeld Citér

31. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det er slet ikke sikkert, at det er nubben, vi kan se her - har du andre billeder? Ellers ville jeg prøve at lægge den op i grupper som Nub Theory Queens på Facebook, de er ret dygtige  men det er meget tidligt at gætte og ud fra billedet kan man ikke rigtig se noget særlig tydeligt, desværre..

Tusind tak for svar☺️
Har ikke så mange billeder, hvor man kan se noget ��

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

31. december 2021

fehår

Har du ikke lagt de samme billeder op før og stillet præcist samme spørgsmål?

Du må væbne dig selv med tålmodighed lidt endnu. Der er scanningsklinikker, der laver kønsscanning fra uge 13, og ellers er du vel lige omkring nakkefoldsscanning. Måske får du billeder, der bedre kan bruges der.

Anmeld Citér

1. januar 2022

Savanna

Profilbillede for Savanna
fehår skriver:

Har du ikke lagt de samme billeder op før og stillet præcist samme spørgsmål?

Du må væbne dig selv med tålmodighed lidt endnu. Der er scanningsklinikker, der laver kønsscanning fra uge 13, og ellers er du vel lige omkring nakkefoldsscanning. Måske får du billeder, der bedre kan bruges der.

De fleste vil først garantere fra 14 + 0.

Nub er stadig kun en teori, så vent og se hvad der sker.

Anmeld Citér

1. januar 2022

fehår

Savanna skriver:

De fleste vil først garantere fra 14 + 0.

Nub er stadig kun en teori, så vent og se hvad der sker.

Ja, de steder, der tilbyder kønscanning i uge 13, lover kun 90-95% sikkerhed. Men for TS, som virker ret utålmodig, virker det som et bedre alternativ til at poste det samme billede igen og igen her på siden

Anmeld Citér

1. januar 2022

koeapabshicar

Jeg synes det ligner en dreng :-)

Anmeld Citér

1. januar 2022

Anonym

Enig, jeg tror ikke engang man rigtig kan tyde nubben på dine billeder - det kan lige så vel være noget af benet. Du må hen til uge 13-14 stykker før du kan få et bedre bud - i de her uger er nubben ret ens for begge køn, så det er ret farligt at tyde for meget, da det sagtens kan vise noget andet en uge efter  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.