Grillkylling fra føtex (onsdagskylling)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.242 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. december 2021

Anonym trådstarter

Er der nogle der ved hvilken marinade føtex bruger til deres barbecue grillkylinger som man kan få til 45kr. Jeg tænker det er en færdiglavet en!da de smager ens i de forskellige føtex. Den er nemlig SÅ lækker!

kunne tænke mig at lave grill spyd af den marinade mums!

nogle der evt har arbejdet i føtex som kender mærket til marinaden eller fremgangsmåde?

jeg ved de har en speciel ovn men er ude efter marinaden da den er tilpas stærk og smagfuld.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. december 2021

Anonym

Spørg i deres slagter/delikatesse. Tit er det muligt at købe en lille portion marinade. Det har jeg før gjort (og alternativt udvælge nogle spyd/kød og bede dem marinere det)

Anmeld Citér

30. december 2021

SBV

Anonym skriver:

Er der nogle der ved hvilken marinade føtex bruger til deres barbecue grillkylinger som man kan få til 45kr. Jeg tænker det er en færdiglavet en!da de smager ens i de forskellige føtex. Den er nemlig SÅ lækker!

kunne tænke mig at lave grill spyd af den marinade mums!

nogle der evt har arbejdet i føtex som kender mærket til marinaden eller fremgangsmåde?

jeg ved de har en speciel ovn men er ude efter marinaden da den er tilpas stærk og smagfuld.

Dengang jeg arbejdede i Delikatessen i Føtex, der kom kyllingen på frost og var allerede marineret. Så vi smed dem bare i ovnen og havde derfor ingen kendskab til selve marinaden

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.