Ondt under navlen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.179 visninger
4 svar
2 synes godt om
29. december 2021

Enmere20

Jeg er 26 uger henne og døjer dagligt med ondt i maven ca 1-2 under navlen og så 1-2 cm ud i siderne - oftere i højre side. Det kommer især hvis jeg går mere end en 5 minutters tur, men kan også komme af at stå  det er ikke plukveer

nogen der ved hvad det kan være der driller? Måske andre har prøvet det samme?  Jeg er egentlig ikke bekymret for det men kunne godt tænke mig af vide hvad det egentlig kan være. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2021

Moonchild1990

Profilbillede for Moonchild1990

Det kan være ligamentsmerter - de kommer typisk i siderne, og kommer simpelthen af, at de ligamenter, der holder livmoderen på plads skal strække sig i takt med, livmoderen vokser - lidt a la elastikker, der bliver trukket ud, forklarede min jordemoder mig Jeg led også meget af det i 2. trimester.

Anmeld Citér

29. december 2021

Projektbaby2

Profilbillede for Projektbaby2

Åh jeg er i samme uge som dig �� Jeg har det også om natten og kan slet ikke sove, når det står på. 

Jeg var hos jordemoderen hos egen læge forinden juleferien, og jeg fik netop at vide, at det enten var plukkeveer eller ligamentsmerter. 

Anmeld Citér

29. december 2021

Jlow

Profilbillede for Jlow

Jeg har oplevet det samme siden uge 25, min jordmor sagde det nok var ligament smerter. ��‍♀️�� de er her også stadig i uge 31 

Anmeld Citér

29. december 2021

Enmere20

Det lyder til at konklusionen må være ligamentsmerter - vildt hvor meget de kan udvikle sig gennem graviditeten og føles som en slags mavepine  er ked af at i andre også døjer med det

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.