Positiv test og blødning 4+1??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.138 visninger
8 svar
6 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2021

Marsk

Som overskrifter beskriver, har jeg idag testet til morgen, og efterfølgende begyndte jeg at bløde nu ved jeg ikke lige hvad jeg skal tænke

har I erfaringer?? 

indsætter lige billede af testen. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. december 2021

Anonym

For mig lyder det + ser det desværre ud til at være en begyndende menstruation, hvor ægget ikke rigtig har sat sig fast. Din test har en svag streg, men det ses ofte ved bioer, hvor man tester før mens dag. Og da du er omkring/efter mens dag, så burde den nok være tydeligere ved en “rigtig” positiv test.

Men man kan altid være heldig, dog har det altid gået den ved for mig ved lignende tests og blødninger..

Anmeld Citér

29. december 2021

Marsk

Tak for dit svar. 
Jeg tror desværre du har ret, dog skal det siges at jeg aldrig har haft meget positive tests ved mine andre graviditeter, og at mit hcg udvikler sig meget langsomt �� blødningen ligner ikke alm menstruation, men ser tiden an et par dage og så må vi se

Anmeld Citér

29. december 2021

Anonym

Er der nogen udvikling hos dig? Håber, din blødning er stoppet

Anmeld Citér

29. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4

Stoppet din blødning?

Anmeld Citér

29. december 2021

Anonym

Blødning + nærmest ikke eksisterernde test streg og du er 4+ så tænker jeg desværre du har ramt en biokemisk graviditet :/

Anmeld Citér

29. december 2021

Marsk

Nej desværre. Jeg har styrtblødt siden i nat engang  så må op på hesten igen i næste cyklus.
Det underlige er bare at jeg plejer at have voldsomme menstruationssmerter og overhovedet intet mærker  det er vist det eneste positive der er at sige om det lige nu

Anmeld Citér

29. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Marsk skriver:

Nej desværre. Jeg har styrtblødt siden i nat engang  så må op på hesten igen i næste cyklus.
Det underlige er bare at jeg plejer at have voldsomme menstruationssmerter og overhovedet intet mærker  det er vist det eneste positive der er at sige om det lige nu

Ked af at høre. 
men ja op på hesten igen.

Anmeld Citér

29. december 2021

Marsk

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.