Billede af test (ovitrelle testes ud)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.995 visninger
9 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
28. december 2021

Anonym trådstarter

ADVARSEL: Testmonster vol. 1000 her

Jeg er helt flov - derfor anonymiserer jeg lige mig selv, selvom nogen vil kunne genkende billedet fra tidligere. 

Jeg fik ovitrelle d. 16/12 og insemineret d. 18/12. 
Som I kan se på billedet, har jeg haft meget svingende mængder hcg i urinen. 

Men kan jeg ikke efterhånden tro på, at min krop har gang i et eller andet, nu hvor det er 12 døgn siden ovitrelle? Synes også teststregen er lidt mere tydelig i eftermiddag, end igår fx. 
Måske det bare er indbildning?!

Ved godt I ikke kan give mig et facit. Vil bare gerne høre jeres tanker - og erfaringer..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. december 2021

Anonym

Elsker at du tester 4 gange på et døgn �� Måske der er noget på spil. I overmorgen ved du det med sikkerhed.

Anmeld Citér

28. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Elsker at du tester 4 gange på et døgn �� Måske der er noget på spil. I overmorgen ved du det med sikkerhed.

haha, de to af dem fra idag d. 28/12, er fra samme tur på toilet. Så det er "kun" tre gange ... - indtil videre! Haha

Anmeld Citér

28. december 2021

Anonym

Jeg svarede dig på et tidligere indlæg, og tænker nu at du har testet ovitrelle ud, men om et par dage er du sikker på om der er en sensommer baby på vej til dig.

Anmeld Citér

28. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg svarede dig på et tidligere indlæg, og tænker nu at du har testet ovitrelle ud, men om et par dage er du sikker på om der er en sensommer baby på vej til dig.

Og hvor er du sød at tage dig tid at svare igen. 
Det er jeg taknemmelig for. 

Jeg håber at ovitrellen er ude nu - men ja, ved som sagt ikke noget før om nogle dage. Jeg er bare SÅ ultra bekymret og bange for en omgang behandling mere. 

Anmeld Citér

28. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg håber at ovitrellen er ude nu - men ja, ved som sagt ikke noget før om nogle dage. Jeg er bare SÅ ultra bekymret og bange for en omgang behandling mere. 

Det forstår jeg godt, det er aldrig sjovt og hver måned føles som en evighed. Jeg skulle igennem 6 omgange, og ligesom dig var jeg et testmonster, men jeg lærte efter første gang at det kunne svare sig.

Men jeg synes det ser lovende ud og baby skal nok komme snart!

Anmeld Citér

28. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det forstår jeg godt, det er aldrig sjovt og hver måned føles som en evighed. Jeg skulle igennem 6 omgange, og ligesom dig var jeg et testmonster, men jeg lærte efter første gang at det kunne svare sig.

Men jeg synes det ser lovende ud og baby skal nok komme snart!

Hvis jeg skal igennem en behandling mere, vil jeg formentlig teste mindre. 
Nu er jeg bare så indkørt i de tests i denne cyklus, så jeg bliver formentlig ved. 

Håber du har ret i, at det ser lovende ud. Jeg kan næsten ikke holde ventetiden ud

Anmeld Citér

28. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
Anonym skriver:

Hvis jeg skal igennem en behandling mere, vil jeg formentlig teste mindre. 
Nu er jeg bare så indkørt i de tests i denne cyklus, så jeg bliver formentlig ved. 

Håber du har ret i, at det ser lovende ud. Jeg kan næsten ikke holde ventetiden ud

Det er stensikkert benhårdt at være i behandling. Alle dem i behandling er så stærke og seje. Håber at det fordi der er en lille spire i maven. 
hvornår har du testdag? 

Anmeld Citér

28. december 2021

Love Angel

Profilbillede for Love Angel
Mor til 4
28. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Hvor mange gange cyklusser har i fået behandling? Og hvornår har du testdag?

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.