Teste ovitrelle ud - billede

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.398 visninger
10 svar
3 synes godt om
26. december 2021

H. Salling

Profilbillede for H. Salling

Kære alle jer.

Min mand og jeg er i IUI-h behandling. 

Jeg fik ægløsningssprøjte Ovitrelle d. 16/12 og blev insemineret d. 18/12. 

Jeg er på cyklusdag 10 idag.

Jeg har et stort behov for at få testet ovitrelle ud af kroppen. Derfor har jeg de sidste dage testet morgen + aften - det har så bragt mig lidt i en lortesituation nu

Igår aftes, CD9, (efter 7 timer uden vandladning), lavede jeg en tæt-på-blank HCG-test. 

Her til morgen, CD10, (efter 9 timer uden vandladning), er teststregen tydeligere.

Jeg tør ikke tro på andet end, at det er fordi morgenurin er mere koncentreret - og at vi derfor ikke kan regne med den. 

Men et andet sted i mit hjerte, hæfter jeg og klamrer mig til håbet lige nu. 

Jeg vil jo under alle omstændigheder kun være 3+1 ca. Så det er tidligt - men jeg hæfter mig kun ved udviklingen i stregen ... 

Hvordan er jeres erfaringer med ovenstående? Har I haft tydeligere tests om morgenen end om aftenen - eller er der simpelthen en lille bitte mini mulighed for, at det er korrekt, at der er er noget i gære nu? 

Min mand har sommerfugle i maven - men er fuldstændig rolig og siger, at vi jo måske er lidt klogere imorgen tidlig. Men også helt med på, at risikoen for bio selvfølgelig også er til stede.

På forhånd tak.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Kh Helena

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. december 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Det kunne da godt se ud til der er noget i gære, men når jeg kigger på dine test kan jeg se der kommer et duk på testen den 22 og igen lidt tygligere den 23 for så at dukke igen. Så jeg ville nok lige se de næste par dage an inden jeg ville turde satse alt for meget  

Anmeld Citér

26. december 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Sorry mener den 23 og 24  

Anmeld Citér

26. december 2021

H. Salling

Esj skriver:

Sorry mener den 23 og 24  

Ja, præcis. Jeg kan også godt se det, mellem d. 23 og 24.. 

Åh, jeg tør slet ikke håbe. Jeg mistænker det er pga aften/morgen urin

Kh Helena

Anmeld Citér

26. december 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte

Jeg tænker at du skal holde dig til kun at teste om morgenen, da det nok forvirrer at de ikke er ret tydelige om aftenen. Så det ser ud til at de er lige tydelige i morges og i går morges. Det kan jo godt være fordi du selv er begyndt at danne hcg, så jeg ville bestemt være optimistisk, men den er nok ikke helt entydig endnu at den bliver tydeligere. Måske kan det være forskel i hvor koncentreret din urin er. Prøv igen i morgen eller gerne i overmorgen

Anmeld Citér

26. december 2021

H. Salling

Lillehjerte skriver:

Jeg tænker at du skal holde dig til kun at teste om morgenen, da det nok forvirrer at de ikke er ret tydelige om aftenen. Så det ser ud til at de er lige tydelige i morges og i går morges. Det kan jo godt være fordi du selv er begyndt at danne hcg, så jeg ville bestemt være optimistisk, men den er nok ikke helt entydig endnu at den bliver tydeligere. Måske kan det være forskel i hvor koncentreret din urin er. Prøv igen i morgen eller gerne i overmorgen

Jeg har taget endnu en test sen eftermiddag.. Den er stort set magen til imorges. 

jeg er en værre testoman. Kan slet ikke vente to dage, hvor meget jeg end gerne ville

Tusind tak for dit svar

Kh Helena

Anmeld Citér

26. december 2021

Lillehjerte

Profilbillede for Lillehjerte
HelenaJensen skriver:

Jeg har taget endnu en test sen eftermiddag.. Den er stort set magen til imorges. 

jeg er en værre testoman. Kan slet ikke vente to dage, hvor meget jeg end gerne ville

Tusind tak for dit svar

Der er jo nok mange der har et testmonster inden i. Men ofte forvirrer det jo mere end det gavner. Så jeg synes du skal prøve at tøjle det

Anmeld Citér

26. december 2021

Tami

Profilbillede for Tami

Jeg har desværre kunne teste i 14 dage efter Ovitrelle er taget, så det er svært at sige noget endnu. Tror først du kan stole på en test 16 dage efter Ovitrelle og altså 14 dage efter insemination 

Anmeld Citér

26. december 2021

H. Salling

Lillehjerte skriver:

Der er jo nok mange der har et testmonster inden i. Men ofte forvirrer det jo mere end det gavner. Så jeg synes du skal prøve at tøjle det

Tusind tak for svar. 
Jeg prøver at tøjle monsteret indeni - men det er et stærkt monster, som helt sikkert bryder ud, når jeg skal tisse til morgen

Kh Helena

Anmeld Citér

26. december 2021

H. Salling

Tami skriver:

Jeg har desværre kunne teste i 14 dage efter Ovitrelle er taget, så det er svært at sige noget endnu. Tror først du kan stole på en test 16 dage efter Ovitrelle og altså 14 dage efter insemination 

Ja, det er jo desværre risikoen ved at teste ovitrelle ud. 

Under alle omstændigheder, - tak for dit svar

Kh Helena

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.