Spyt test med forskellige resultater

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.174 visninger
7 svar
5 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg har her i formiddag lavet 3 spyt test herhjemme på min datter. Den første var svag positiv. Nr. 2 var inkonklusiv. Nr. 3 er negativ.... 

Jeg har taget 3 fordi at det er juleaften.... Nu fortryder jeg jo vi lavede dem. Hun er fuldstændig symptomfri. 

Hvad skal jeg stole på? Jeg føler ikke jeg kan regne med de her test når jeg får 3 forskellige svar. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2021

Sprit25

Anonym skriver:

Jeg har her i formiddag lavet 3 spyt test herhjemme på min datter. Den første var svag positiv. Nr. 2 var inkonklusiv. Nr. 3 er negativ.... 

Jeg har taget 3 fordi at det er juleaften.... Nu fortryder jeg jo vi lavede dem. Hun er fuldstændig symptomfri. 

Hvad skal jeg stole på? Jeg føler ikke jeg kan regne med de her test når jeg får 3 forskellige svar. 

Ifølge lægerne trumfer en positiv test altid en negativ  desværre

Anmeld Citér

24. december 2021

kamikaze

Anonym skriver:

Hvis en af dem er positiv, er hun positiv. De er ikke følsomme nok til at opfange al smitte, men hvis du har en positiv test, så er den reel.

Anmeld Citér

24. december 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Hvis den ene er positiv. Så har hun corona. De sagde i godmorgen Danmark igår (en læge dims der var i studiet) at hjemmetestene ikke er falske positive. Men kan til gengæld give falsk negativ. 

Anmeld Citér

24. december 2021

Sprit25

AnoMor skriver:

Hvis den ene er positiv. Så har hun corona. De sagde i godmorgen Danmark igår (en læge dims der var i studiet) at hjemmetestene ikke er falske positive. Men kan til gengæld give falsk negativ. 

De kan nu godt teste falsk positiv. Jeg kender en, der flere gange har testet positiv på kvik, men negativ på pcr.  

Men reglen er: positiv kviktest=positiv indtil pcr kan be-eller afkræfte!

Anmeld Citér

24. december 2021

Anonym

en spyt test? Er dem man bruger hjemme ikke alle sammen til næsen? 

i vores (som er til næsen) står der er den kan give meget få falsk positive, men ikke falsk negativ. 

Anmeld Citér

24. december 2021

AnoMor

Sprit25 skriver:

De kan nu godt teste falsk positiv. Jeg kender en, der flere gange har testet positiv på kvik, men negativ på pcr.  

Men reglen er: positiv kviktest=positiv indtil pcr kan be-eller afkræfte!

Okay. Jeg siger blot hvad den der læge fidus sagde igår i godmorgen Danmark da de talte om hjemmeteste

Anmeld Citér

24. december 2021

Savanna

Profilbillede for Savanna

Man skal være opmærksom på, at podningen skal være grundig nok. Nogle har fået falsk negative PCR af den årsag.

Og med de nuværende tal er det vist kun fornuftigt at passe på...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.