Plukkeveer

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
2 svar
0 synes godt om
24. december 2021

B&J

Hold da op det er nåede nyt jeg fik oplevet inden jeg skulle i seng og ind til jeg faldt i søvn fik jeg plukkeveer.

pyh det strammede over maven og var ikke så sjovt. Hvordan har i andre oplevet plukkeveer ?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2021

My1234

Jeg har haft mange plukveer et par måneder inden fødslen i begge mine graviditeter. 
Min mave blev hård og blev ramt af jag. Mine føltes lidt som veerne ved fødslen, og derfor vidste jeg ikke at min fødsel var gået i gang første gang

Anmeld Citér

24. december 2021

B&J

My1234 skriver:

Jeg har haft mange plukveer et par måneder inden fødslen i begge mine graviditeter. 
Min mave blev hård og blev ramt af jag. Mine føltes lidt som veerne ved fødslen, og derfor vidste jeg ikke at min fødsel var gået i gang første gang

Wow Ja det lyder som mit. Min søn havde jeg nemlig ingen. Også igår hold da op. Troede maven skulle springe på midten

jeg er i uge 27 så håber aldrig de kommer igen  men det gør de sikkert men har jo også sagt jeg gerne vil ønske veerne går igang hjemme når vi kommer der til for første gang blev jeg sat igang og havde vestome fra start til slut 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.