Tarvelig jul

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.393 visninger
2 svar
1 synes godt om
24. december 2021

Anonym trådstarter

Øv hvor er jeg sur og bitter. Min krop har besluttet at gøre mig så ukomfortabel som overhovedet muligt her juleaften. Jeg har været syg med feber og hoste siden mandag, formentlig ikke covid (afventer svar på PCR), men hosten er skrækkelig og generende og feberen er selvfølgelig rigtig træls. Ikke nok med det falder jeg ned af trappen i går, så oven i hatten får jeg også lige hudafskrabningen fra helvede, smerter i armen og symptomer på mild hjernerystelse. Svimmelhed, kvalme og hovedpine. Og det er jo selvfølgelig ikke nok, så vi tager også lige første menstruation siden fødslen, så det er et decideret blodbad, jeg bløder gennem/ved siden af alt, tamponer, efterfødselsbind, all of it, og føler mig så klam og snasket.

Merry fucking Christmas

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. december 2021

__anonym

Profilbillede for __anonym
Anonym skriver:

Øv hvor er jeg sur og bitter. Min krop har besluttet at gøre mig så ukomfortabel som overhovedet muligt her juleaften. Jeg har været syg med feber og hoste siden mandag, formentlig ikke covid (afventer svar på PCR), men hosten er skrækkelig og generende og feberen er selvfølgelig rigtig træls. Ikke nok med det falder jeg ned af trappen i går, så oven i hatten får jeg også lige hudafskrabningen fra helvede, smerter i armen og symptomer på mild hjernerystelse. Svimmelhed, kvalme og hovedpine. Og det er jo selvfølgelig ikke nok, så vi tager også lige første menstruation siden fødslen, så det er et decideret blodbad, jeg bløder gennem/ved siden af alt, tamponer, efterfødselsbind, all of it, og føler mig så klam og snasket.

Merry fucking Christmas

Ja øv, det er da mange ting lige oven i hinanden. Ønsker dig en rigtig glædelig jul, trods omstændighederne

Anmeld Citér

24. december 2021

Optimom

Profilbillede for Optimom

En ulykke kommer sjældent alene. Det eneste positive er vel at så få du alle dårligdommene overstået på en gang i stedet for at skulle lide over flere omgange.

Bedre held i det nye år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.