Gode råd mod tandpine ????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

758 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. december 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Øv!! Og så lige inden juleaften!! Det hardog varet i nogle dage, men skulle da gerne kunne spise den gode mad og være tilstede imorgen!! 
Jeg har bare så ondt i begge sider af munden!! Det føles som øverst i munden ved begge sider! 

Nogen gode råd mod tandpine udover smertestillende tbl? Og jeg går til tandlæge efter nytår hvis det ikke går i sig selv igen! Jeg har ikke været ved tandlægen i mange år pga tandlæge skræk, så ved godt, at jeg selv er skyld i det…

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2021

SofiaMik

Det kunne være spændinger i munden pga. Stres. Har du som mange her op til jul været presset? Så prøv massage og panodiler. 

Ellers bedste råd mod tandpine ipren eller ibuprofen. Koldt vand ellers snaps på stedet. 

Anmeld Citér

23. december 2021

Emma1708

Profilbillede for Emma1708

Ring til vagttandlægen i morgen. Det er nu hyggeligere at få fri fra tandpine juleaften og så kan du spise det du har lyst til.

Og det kan være farligt at gå rundt med ubehandlet tandpine

Anmeld Citér

23. december 2021

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Omsorgsgiver skriver:

Øv!! Og så lige inden juleaften!! Det hardog varet i nogle dage, men skulle da gerne kunne spise den gode mad og være tilstede imorgen!! 
Jeg har bare så ondt i begge sider af munden!! Det føles som øverst i munden ved begge sider! 

Nogen gode råd mod tandpine udover smertestillende tbl? Og jeg går til tandlæge efter nytår hvis det ikke går i sig selv igen! Jeg har ikke været ved tandlægen i mange år pga tandlæge skræk, så ved godt, at jeg selv er skyld i det…

Kan det være tandkødsbetændelse? Jeg ville prøve med noget klorhexidin

Anmeld Citér

23. december 2021

StineW79

Profilbillede for StineW79

Hvis du nu har nogen neliker, så ka du knus dem, (eller knuste neliker) og smøre det på tandkødet, der hvor det gør ondt. Du ska sørge for ik at få det på tungen, sa det har en mild bedøvende virkning.

Og ellers et varmt omslag.

Og ja self søg tandlæge, hvis det stadig gør ondt, og lad endelig vær med at vente, til efter nytår. Vh Stine 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.