Åh nej! Positiv over tid :-(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.526 visninger
16 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
23. december 2021

Anonym trådstarter

Hvad er jeres erfaring med det?

Jeg plejer altid at svare, at man ikke kan regne med det, hvilket også er rigtigt. Og at man må tage en ny test efter nogle dage.

Men nu står jeg i en situation, hvor jeg bestemt ikke skal være gravid, og vi ikke skal beholde et evt barn.

Min mindste er 4 mdr om lidt, og min mens har været lidt on/off men alligevel lignt en ok cyklus trods amning osv.

Jeg har så været mere følelsesladet på det sidste, mere uren hud og nu i nogle dage haft mega ondt i brystvorterne.

Jeg tog en test som viste negativ, til min store overraskelse, men gemte den, og efter en time er der en ekstra streg med farve i.

Mærket er Valmed, og jeg ved, hvad omdømmet er med dem, men denne her har farve i stregen, dog er det som sagt over tid.

Hvad er jeres erfaring med, at få positiv over tid. Blev den positiv inden for tiden ved en ny test eller var der ingen baby?

Jeg er hunderæd, håber ikke jeg er for langt henne til abort (burde jeg ikke være, når testen ikke bonner ud med det samme), men det er lige op til jul med en læge, som har lukket osv osv. Og ugerne går jo bare. Og vi skal ikke beholde barnet, hvis det er.

Jeg frabeder mig negative kommentarer, det her er ikke særlig fedt, og jeg ønsker kun jeres ord omkring erfaring osv. På forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. december 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Jeg har fået de første 20 positive teste aflæst efter tid. = ingen baby her  

Anmeld Citér

23. december 2021

CKJ

Profilbillede for CKJ

For dig, desværre, har mine været mere positive over tid. Øv! 
men er du sikker? Kan du sætte et billede ind? 
håber det bedste for jer

Anmeld Citér

23. december 2021

Anonym trådstarter

CKJ skriver:

For dig, desværre, har mine været mere positive over tid. Øv! 
men er du sikker? Kan du sætte et billede ind? 
håber det bedste for jer

Jeg har en oldgammel mobil med dårligt kamera, men har lige forsøgt, det kan næsten slet ikke ses. Men det kan ses med stragt arm og med lys lyserød farve i

Lægger lige billede op. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

23. december 2021

Carina:-)

Her er det sket 2 gange - og hver gang givet baby.. 

Anmeld Citér

23. december 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Jeg har fået de første 20 positive teste aflæst efter tid. = ingen baby her  

ok, rart at vide, det er muligt! Pu ha altså

Anmeld Citér

23. december 2021

B&J

Anonym skriver:

Jeg har en oldgammel mobil med dårligt kamera, men har lige forsøgt, det kan næsten slet ikke ses. Men det kan ses med stragt arm og med lys lyserød farve i

Lægger lige billede op. 

Testen ser negativ ud 

Anmeld Citér

23. december 2021

fehår

Jeg har oplevet lignende streger på Valmed, når de har ligget over tid. Jeg har ikke været gravid. 

Anmeld Citér

23. december 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Jeg kan sagtens se stregen og kan ligeledes se der er farve i den.. Hmm jeg ville nok for en god ordens skyld tage en ny og se om det samme sker. Men som sagt jeg har taget en del valmed, som har set ud som din aflæst efter tid der ikke har resulteret i en baby.

Ved du hvor langt du er i din cyklus sådan cirka? 

Anmeld Citér

23. december 2021

Anonym trådstarter

Esj skriver:

Jeg kan sagtens se stregen og kan ligeledes se der er farve i den.. Hmm jeg ville nok for en god ordens skyld tage en ny og se om det samme sker. Men som sagt jeg har taget en del valmed, som har set ud som din aflæst efter tid der ikke har resulteret i en baby.

Ved du hvor langt du er i din cyklus sådan cirka? 

Det er selvfølgelig svært pga amningen men det er 17 dage siden jeg stoppede med st bløde sidst. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.