Hvad er jeres erfaring med det?
Jeg plejer altid at svare, at man ikke kan regne med det, hvilket også er rigtigt. Og at man må tage en ny test efter nogle dage.
Men nu står jeg i en situation, hvor jeg bestemt ikke skal være gravid, og vi ikke skal beholde et evt barn.
Min mindste er 4 mdr om lidt, og min mens har været lidt on/off men alligevel lignt en ok cyklus trods amning osv.
Jeg har så været mere følelsesladet på det sidste, mere uren hud og nu i nogle dage haft mega ondt i brystvorterne.
Jeg tog en test som viste negativ, til min store overraskelse, men gemte den, og efter en time er der en ekstra streg med farve i.
Mærket er Valmed, og jeg ved, hvad omdømmet er med dem, men denne her har farve i stregen, dog er det som sagt over tid.
Hvad er jeres erfaring med, at få positiv over tid. Blev den positiv inden for tiden ved en ny test eller var der ingen baby?
Jeg er hunderæd, håber ikke jeg er for langt henne til abort (burde jeg ikke være, når testen ikke bonner ud med det samme), men det er lige op til jul med en læge, som har lukket osv osv. Og ugerne går jo bare. Og vi skal ikke beholde barnet, hvis det er. 
Jeg frabeder mig negative kommentarer, det her er ikke særlig fedt, og jeg ønsker kun jeres ord omkring erfaring osv. På forhånd tak