Anonym skriver:
Hej med jer.
Jeg har et rigtig tæt forhold til min mor, men har endnu ikke fortalt, at jeg er gravid. Derudover har jeg også fundet ud af, at barnet ikke vokser som det skal, og jeg derfor nok ender med at skulle have hjælp til en abort.
Jeg synes det er rigtig hårdt, og jeg overvejer at fortælle min mor det. Især nu hvor jeg skal hjem til hende et par dage. Jeg har dog altid haft den holdning, at familie og venner først skulle vide noget, når jeg var 12 uger henne.
Men jeg overvejer det godt nok den her gang. Har jer der har mistet, fortalt nogle om det?
Er ked af at læse, at den ikke udvikler sig som den skal 
Jeg har samme holdning som dig, men vi har mistet 3 gange. Efter vi mistede første gang, og var henvist til gynækolog, valgte vi at fortælle om vores tab. Vi synes det var en stor ting at gå med, og det fyldte rigtig meget. Så få venner/ familiemedlemmer ved, at vi har mistet 3 gange og at vi har været i udredning for gentagne graviditetstab.
Skulle vi blive gravide igen, vil vi formegentligt stadig først fortælle det efter nakkefoldsscanning 
Jeg håber du får en rigtig glædelig jul og et godt nytår, trods omstændighederne 
Anmeld
Citér