Udskyde menstruation

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

940 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. december 2021

Anonym trådstarter

Kan man det på nogen som helst måde?

Mine menstruationer er altid voldsomme og bløder så meget at jeg ikke kan være nogen steder når det kommer. Nu passer det selvfølgelig med at jeg skal have det dagen inden min søn skal igennem en stor operation, og kan slet ikke klare tanken om at have menstruation at slås med oveni. 

Kan jeg på nogen som helst måde skylde min menstruation eller få den til at komme før tid ? Alt for det ikke falder sammen med min søns operation. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Kan man det på nogen som helst måde?

Mine menstruationer er altid voldsomme og bløder så meget at jeg ikke kan være nogen steder når det kommer. Nu passer det selvfølgelig med at jeg skal have det dagen inden min søn skal igennem en stor operation, og kan slet ikke klare tanken om at have menstruation at slås med oveni. 

Kan jeg på nogen som helst måde skylde min menstruation eller få den til at komme før tid ? Alt for det ikke falder sammen med min søns operation. 

Hvis du tager p-piller. Så kan du springe den over ved at fortsætte dem i stedet for at holde den månedlige pause.  
Det er den eneste måde jeg kender til. 

Anmeld Citér

22. december 2021

Anonym trådstarter

AnoMor skriver:

Hvis du tager p-piller. Så kan du springe den over ved at fortsætte dem i stedet for at holde den månedlige pause.  
Det er den eneste måde jeg kender til. 

Jeg tager ikke p-piller. Kan normalt ikke med hormoner.

Anmeld Citér

22. december 2021

AnoMor

Anonym skriver:

Jeg tager ikke p-piller. Kan normalt ikke med hormoner.

Så kender jeg desværre ikk nogen måde man kan ændre den på. Men ved at man kan få nogle piller til hvis man har en voldsom menstruation. Måske din læge kan udskrive sådan nogle til dig. 

Anmeld Citér

22. december 2021

Mor11

Profilbillede for Mor11

Nu ved jeg ikke hvor voldsomme dine problemer med hormon præparater er, men jeg ved at min mor - før hun ramte overgangsalderen - havde p-piller liggende til særlige situationer. Hun var også plaget af voldsomme blødninger. Hun brugte dem fx hvis hun skulle på badeferie eller lign. Men det kræver selvfølgelig at man kan starte  i god tid (en måned før), da man skal starte på menstruations første dag. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.