Jeg bliver også sur og pigefornærmet, når min mand afviser sex. Men det handler om, at jeg bliver ramt på det, bliver lidt ked af det, fordi jeg føler mig afvist. Jeg har et højt sex drive, og han lidt mindre. Jeg så gerne vi sexede hver dag og måske mere end 1 gang. Han kan nøjes med hver 2-3 dag. Vi har haft mange snakke om det, og det hjælper lige i begyndelsen, og så skal jeg tage mig sammen, eller vi må have snakken igen. Jeg har virkelig brug for, at føle mig elsket og bekræftet. Jeg har det, som mange andre, at jeg føler mig bekræftet og netop elsket igennem sex (ikke alene det, men forstå mig ret. Det er noget, man KUN har med sin partner).
Jeg tænker, din mand måske har det på samme måde. Ingen skal selvfølgelig tvinges til sex, og sex med en, som ikke er helt med på den, er heller ikke fedt. Så snak med hinanden, tag en god lang snak om, hvad der ligger i det for ham. Følelser kan måske være svært for ham at få frem (som jeg selv har beskrevet omkring mit issue), men hvis I graver lidt, så handler det måske om mere end bare lysten. Men at man afvises?
Held og lykke 
Anmeld
Citér