Hvad gør man!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.759 visninger
10 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. december 2021

Anonym trådstarter

Når kæresten bliver sur når man siger at man ikke lige har lyst til sex

og

når han også bliver sur hvis jeg siger ja til sex, men egenlig ikke rigtig har lyst….

han bliver jo sur uanset hvad  så hvad er mine valg?? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2021

Anonym

Jeg havde taget en snak med ham om hvorfor han bliver sur. Der kan være mange grunde til det, men synes ikke det er en fair måde at behandle dig på  

Anmeld Citér

21. december 2021

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)
Anonym skriver:

og

når han også bliver sur hvis jeg siger ja til sex, men egenlig ikke rigtig har lyst….

Du tager en snak med ham. Hvorfor bliver han sig sur? (tænker ikke du afviser han hver gang) 

Du skal ikke have sex hvis du ikke har lyst. 

Anmeld Citér

22. december 2021

Anonym

Jeg bliver også sur og pigefornærmet, når min mand afviser sex. Men det handler om, at jeg bliver ramt på det, bliver lidt ked af det, fordi jeg føler mig afvist. Jeg har et højt sex drive, og han lidt mindre. Jeg så gerne vi sexede hver dag og måske mere end 1 gang. Han kan nøjes med hver 2-3 dag. Vi har haft mange snakke om det, og det hjælper lige i begyndelsen, og så skal jeg tage mig sammen, eller vi må have snakken igen. Jeg har virkelig brug for, at føle mig elsket og bekræftet. Jeg har det, som mange andre, at jeg føler mig bekræftet og netop elsket igennem sex (ikke alene det, men forstå mig ret. Det er noget, man KUN har med sin partner).

Jeg tænker, din mand måske har det på samme måde. Ingen skal selvfølgelig tvinges til sex, og sex med en, som ikke er helt med på den, er heller ikke fedt. Så snak med hinanden, tag en god lang snak om, hvad der ligger i det for ham. Følelser kan måske være svært for ham at få frem (som jeg selv har beskrevet omkring mit issue), men hvis I graver lidt, så handler det måske om mere end bare lysten. Men at man afvises?

Held og lykke

Anmeld Citér

22. december 2021

Anonym

Jeg havde tage en snak med ham om hvorfor han blever  sur da det er den lettes måde af finde ud af om der er nået der skal arbejd med

Anmeld Citér

22. december 2021

AnoMor

Anonym skriver:

og

Dropper ham. For så er han så egoistisk at han kun tænker på egne behov og ikke dit. 

Anmeld Citér

22. december 2021

Anonym

Du skal ikke have sex hvis du ikke har lyst. Så enkelt er det. 
Det handler jo nok også lidt om hvorfor du ikke har lyst og om antallet af gange i har sex er faldet?

Fortæl ham måske, at det har modsatte effekt på dig at han bliver sur når du ikke vil, og at det påvirker din lyst,

Ellers må han få at vide at han må klare det selv i en periode. 

Anmeld Citér

22. december 2021

Anonym

Jeg synes at det hjælper hvis man siger i aften har jeg ikke lyst til at have alm sex som vi plejer, men jeg vil gøre noget dejligt for dig, så her får du en massage og bagefter et handjob  så føler han sig ikke afvist

Anmeld Citér

22. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Jeg bliver også sur og pigefornærmet, når min mand afviser sex. Men det handler om, at jeg bliver ramt på det, bliver lidt ked af det, fordi jeg føler mig afvist. Jeg har et højt sex drive, og han lidt mindre. Jeg så gerne vi sexede hver dag og måske mere end 1 gang. Han kan nøjes med hver 2-3 dag. Vi har haft mange snakke om det, og det hjælper lige i begyndelsen, og så skal jeg tage mig sammen, eller vi må have snakken igen. Jeg har virkelig brug for, at føle mig elsket og bekræftet. Jeg har det, som mange andre, at jeg føler mig bekræftet og netop elsket igennem sex (ikke alene det, men forstå mig ret. Det er noget, man KUN har med sin partner).

Jeg tænker, din mand måske har det på samme måde. Ingen skal selvfølgelig tvinges til sex, og sex med en, som ikke er helt med på den, er heller ikke fedt. Så snak med hinanden, tag en god lang snak om, hvad der ligger i det for ham. Følelser kan måske være svært for ham at få frem (som jeg selv har beskrevet omkring mit issue), men hvis I graver lidt, så handler det måske om mere end bare lysten. Men at man afvises?

Held og lykke

Må man spørge hvor længe i har været sammen? -er bare nysgerrig

Anmeld Citér

22. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Må man spørge hvor længe i har været sammen? -er bare nysgerrig

Ja da. 3 år

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.