Hcg stiger for lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.612 visninger
9 svar
10 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. december 2021

Anonym trådstarter

Hejsa. Jeg skulle efter egne beregninger være 6+1 i dag. I torsdags fik jeg taget en blodprøve, hvor mit hcg niveau lå på 2813. Jeg fik taget en igen i går (d. 20.) her lå på det 5014, altså det er ikke fordoblet, som det skal.

Betyder det så, at løbet er kørt? ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. december 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Der kan være så mange årsager til det. Både gode og knap så gode - jeg ville ringe til lægen for afklaring hvis jeg var dig

Anmeld Citér

21. december 2021

Anonym

Det skal fordoble sig over Ca 48 timer.

Og der er som jeg læser det 4 dage mellem dine blodprøver?  Hvis det er tilfældet så tror jeg løbet er kørt desværre 

Anmeld Citér

21. december 2021

Jopige

Helt ro på! HCG skal ikke fordoble sig over timer når man er så langt som du er. Så bliver det fordobler over 96 timer i stedet for. 
Det kan sagtens være, at alt er i den skønneste orden.

Anmeld Citér

22. december 2021

Anonym trådstarter

Fik taget en blodprøve igen i morges. Den var desværre kun steget til 6044 efter 46 timer. Men læge var ikke så optimistisk  

Anmeld Citér

22. december 2021

Esj

Profilbillede for Esj

Har oplevet det samme desværre flere gange nu. At hcg ikke er steget efter "bogen"  og jeg har desværre ikke positiv erfaringer.

På gyno ser de gerne det fordobler sig over 2/3 dage til man når uge 8.

Er du ikke blevet scannnet? For i uge 6+ burde man kunne se gestrationssæk,blommesæk og embryon med hjerte aktivitet,? 

Anmeld Citér

22. december 2021

Anonym

Jeg ville nok også vælge en privatscanning og få vished om hvordan det hele står til - det må være hårdt ikke vide om det er en sund graviditet eller ej. - håber alt er som det skal være.

Anmeld Citér

22. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg har efterhånden også afskrevet det  

Skal et smut til lægen i morgen, og så har jeg booket en scanning til på tirsdag. Tror også jeg har brug for at vide, hvad der skal ske nu. Jeg er helt ny i det her. 

Anmeld Citér

28. december 2021

Anonym trådstarter

Nå. Har i dag været til scanning, og hjertet slog. Helt som det skulle. Jeg blev dog sat en uge tilbage. Jordmoderen var ikke bekymret over, at HCG ikke blev fordoblet. Det vigtigste var bare, at hjertet slog 

Anmeld Citér

28. december 2021

AnoAno

Anonym skriver:

Nå. Har i dag været til scanning, og hjertet slog. Helt som det skulle. Jeg blev dog sat en uge tilbage. Jordmoderen var ikke bekymret over, at HCG ikke blev fordoblet. Det vigtigste var bare, at hjertet slog 

Ej hvor dejligt med nogle gode nyheder

tillykke med baby

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.