Gravid og herpes

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

524 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
17. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg er så uheldig at have begge typer af herpes. Har forhørt mig hos min læge ang behandling under graviditeten og hun skriver at tablet behandling er godkendt under graviditet men at hun vil anbefale lokal behandling de første 3 måneder. Køber så salven og kan se at der står til læber og ansigt og må kun bruges udvortes

Nogen der ved om man kan bruge salven på kønsdelene ? Er ikke meget for at tage tabletterne. Overvejer at prøve at se om kroppen kan klare den selv, men synes jeg er ved at få ondt dernede nu

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2021

Mor-til-Alfred

Profilbillede for Mor-til-Alfred
Gravid

Jeg bruger salven på down stairs og det virker fint. 

Anmeld Citér

18. december 2021

Anonym trådstarter

Okay tak måtte overgive mig og tage en pille i går. Krydser fingre for at det er harmløst. Turde alligevel ikke prøve med cremen, da jeg læste i indlægsseddlen at man ikke må smøre det på slimhinder 

Anmeld Citér

18. december 2021

Anonym

Jeg var i forebyggende behandling med piller gennem hele graviditeten. Det var godkendt ig anbefalet af chef jordemoderen.

Anmeld Citér

18. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg var i forebyggende behandling med piller gennem hele graviditeten. Det var godkendt ig anbefalet af chef jordemoderen.

Åh hvor godt, så kan jeg ånde lettet op! Forsatte du med behandlingen efter fødslen? Jeg kan se at det kan være ret alvorligt hvis man får smittet baby 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.