Isninger i tænderne

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
16. december 2021

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Er der nogen der har haft det eller har det?? Hvad hjælper mod det, for avs det gør da ondt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. december 2021

AnoMor

Omsorgsgiver skriver:

Er der nogen der har haft det eller har det?? Hvad hjælper mod det, for avs det gør da ondt

https://www.sunstargum.com/dk/mundsundhed/indikationer/foelsomme-taender.html?cid=sea_86461701096448&gclid=Cj0KCQiAweaNBhDEARIsAJ5hwbdPPyFMVpun_Fbs6U5XGkZCmdsIEKVQN3FtdXwcJDMDUHDViNqjMhMaAoEeEALw_wcB

der er en masse gode råd og info om isninger i tænderne.  

det er svært på er Forum at komme med rådnet vejledning da ingen af os kender årsagen til isningerne og dermed ikk ved hvordan det skal behandles

Anmeld Citér

16. december 2021

IenFart

Profilbillede for IenFart

Én årsag kan være tandhalse som bliver mere blottet med tiden. Det problem har jeg selv og så skal man have en snak med tandlægen. Men som skrevet ovenfor så kan der være flere grunde.

Anmeld Citér

16. december 2021

Blablaa

Profilbillede for Blablaa

Jeg havde en tand der skulle rodbehandles. Den gav isninger ved alt. Koldt, varmt . 

Anmeld Citér

16. december 2021

Lambi90

Profilbillede for Lambi90

Jeg har altid døjet med isninger i tænderne, og bandet hver gang jeg havde glemt at bestille drinks og sodavand uden is.

Som andre siger, så tag lige en snak med tandlægen. Men derudover vil jeg bare sige: Zendium Sensitive - er et mitakelmiddel. Jeg skiftede for snart 6 år siden, og siden har jeg kun haft isninger hvis jeg i en periode har brugt anden tandpasta.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.