Amning og søvn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.230 visninger
4 svar
0 synes godt om
15. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg ammer min søn i søvn til hver lur, men det kunne jeg godt tænke mig at stoppe med og i stedet amme op til luren. 
hvor gamle var jeres børn da de kunne det og hvordan gjorde i. 
Her hjælper det hverken at vugge eller give sut, det bliver han bare frisk af. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

15. december 2021

SKXXX

Profilbillede for SKXXX

Jeg har ingen gode råd. Jeg er af den overbevisning, at mens børn er så små, er det mest givende “bare” at gøre det, der virker. Så jeg ville ikke fokusere så meget på at prøve at ændre tingene. Medmindre du selvfølgelig slet ikke kan være i det længere! I skal begge kunne fungere. 

Anmeld Citér

15. december 2021

Meyer

Profilbillede for Meyer

Jeg startede med at amme indtil hun næsten sov, så puttede jeg hende og nussede hende på maven til hun sov.

Anmeld Citér

15. december 2021

BabyIgen2022

Uh sådan en baby har jeg også haft. Tror hun var 3 måneder, da far ved et tilfælde fik hende til at falde i søvn i en trillende barnevogn. Han gav hende et stykke legetøj og trillede så med barn og hund. Herhjemme trak jeg brystet lige inden hun faldt i søvn. Og senere lærte jeg hende at falde i søvn i en barnevogn, der stod stille, ved at stoppe vognen, lige inden hun faldt i søvn. Hvis hun vågnede så gentog jeg bare, indtil hun accepterede det. Både med bryst og med barnevogn.

Anmeld Citér

15. december 2021

BM2021

Baby sov også her efter amning, men kunne dog godt lægges i nest fx noget tid efter. Det ændrede sig pr automatik da der kom mere vågen tid. Nu ammer jeg hende til lur, nogle gange falder hun søvn og græder når hun skal have tøj og ellers passer det med amning og så ned i barnevognen.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.