Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej med jer.
Jeg var til læge i sidste uge og venter jo selvfølgelig utålmodigt på tid til nakkefolds-scanning. Hvor lang tid gik der, før i fik jeres indkaldelse? Jeg er tilknyttet Kolding sygehus, hvor tiden bare skal komme i e-boks.
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg fælger lige med da mine papirer netop bliver sendt til Kolding sygehus idag.
Hvor langt er du henne ?
Første gang gik der under en uge. Anden gang omkring 2,5 uge fra lægetid til indkaldelse. Jeg var tilknyttet Kolding begge gange. Anden gang var tiden dog kommet i Mit sygehus (det er en app) før den kom i eboks
Uh spændende. Jeg er 9+5 i dag og var ved læge sidste uge, så det var selvfølgelig også tidligt i forløbet. Hvor langt er du Sessi?Jeg kan da slet ikke vente 2 uger på indkaldelse - kom så Kolding
Anonym skriver: Uh spændende. Jeg er 9+5 i dag og var ved læge sidste uge, så det var selvfølgelig også tidligt i forløbet. Hvor langt er du Sessi?Jeg kan da slet ikke vente 2 uger på indkaldelse - kom så Kolding
Hehe jeg er kun 8+5. Min læge ville starte tidligt ud pga. alle de helligdage her i julen håber ikke vi er nogen af dem som skal vente til 13+ på en scanning
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128