Stimuleret fryseforsøg - hjælp til test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.113 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2021

Denhåbefulde

Hej Piger,

Søger nogle med lidt erfaring… jeg har været i behandling i snart 7 år og er nu igang med mit først stimulerede  fryseforsøg. Jeg har fået en 5 dages blastocyst lagt op i fredags 10/12, og op til æo kun fået østradiol og cyclogest. I dag tænkte jeg så at jeg ville smugteste og den blev sku positiv! Ikke knaldpositiv, men så tydelig en streg at man ikke er i tvivl. Er helt forvirret, kan jeg overhovedet regne med den eller slår østradiol ud på tests? Og er det ikke også ALT for tidligt at få en positiv test?

håber nogle kan hjælpe

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2021

Anonym

Kan ikke hjælpe ift østradiol, men du er 3+2 idag, oh det kan godt ses på en test, nok son en meget svag streg, men en streg.

Krydser for dig!

Anmeld Citér

14. december 2021

Denhåbefulde

Anonym skriver:

Kan ikke hjælpe ift østradiol, men du er 3+2 idag, oh det kan godt ses på en test, nok son en meget svag streg, men en streg.

Krydser for dig!

okay, tænkte bare det var meget for tidligt kun 4 dage efter ægoplægning. Men tusind tak for svar

Anmeld Citér

14. december 2021

Ønskebaby1987

Profilbillede for Ønskebaby1987

Det er kun ovitrelle der slår ud på graviditetstests

Anmeld Citér

14. december 2021

Denhåbefulde

Ønskebaby1987 skriver:

Det er kun ovitrelle der slår ud på graviditetstests

Ja, det har jeg nemlig også oplevet (alle) de andre gange, men når man aldrig har fået en positiv test før, så bliver jeg jo helt usikker på hvad der så kan spille ind . Men hvis det kun er Ovitrellen der kan slå ud på en test, så har jeg måske heldet med mig

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.