Normalt hcg?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

827 visninger
7 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg har ingen symptomer på graviditet så har fået taget blodprøve. Ved godt at man først kan være sikker på at alt er ok når der er taget to så man kan se stigning 

men er det her højt nok for uge 5+0???

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. december 2021

Altea

Det er helt fint og i orden - og nu er det jo ikke ualmindeligt at have det fint under graviditet - det er da bare dejligt. 
Men de fleste får jo først symptomer når hcg går på himmelflugt uge 6-7 stykker, og ikke de første uger med så lavt hcg

Anmeld Citér

14. december 2021

esioul

Anonym skriver:

Jeg har ingen symptomer på graviditet så har fået taget blodprøve. Ved godt at man først kan være sikker på at alt er ok når der er taget to så man kan se stigning 

men er det her højt nok for uge 5+0???

Er det ikke den forkerte der er taget? Mener beta er den de bruger til nf. Eller husker jeg forkert?

Anmeld Citér

14. december 2021

Anonym trådstarter

ved det ik. Har aldrig været gravid før eller hørt om blodprøverne. Er bare meega bange for at der er noget galt med mini. Føler mig slet ik gravid nemlig 

Anmeld Citér

15. december 2021

Frizzy

Har haft to graviditeter og ingen symptomer i starten overhoved. Det er skrækhistorierne om kvalme og træthed, nan altid hører, der kan gøre en nervøs. Normalværdien i uge 5 er mellem 500- 5000. Så din prøve ser fin ud. Og det er den rigtigt prøve. … du behøver ikke to blodprøver overhoved. Tillykke.  

http://lmv.regionsjaelland.dk/dokument.asp?DokID=244990

Anmeld Citér

15. december 2021

Enmere20

du er i hvert fald gravid og værdien har et fint niveau, det vigtige er at det stiger. Jeg tror ikke du skal ligge så meget i om du allerede føler dig gravid, mit kom først i uge 7, det er så individuelt

tillykke

Anmeld Citér

15. december 2021

Anonym trådstarter

okay tak

har fundet den her. Jeg var 5+0 i går skal jeg så tjekke under uge 5 eller uge 6???? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

15. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

okay tak

har fundet den her. Jeg var 5+0 i går skal jeg så tjekke under uge 5 eller uge 6???? 

Mjah, det er vel i princippet ligegyldigt jo. For du holder dig inde for begge ugers normalområde. Tillykke med graviditeten.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.