Gravid og brunligt udflåd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.502 visninger
10 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg er gravid i uge 8, og har de sidste par dage, mest her til aften haft brunt udflåd. Har ligeledes murren i underlivet.

Bør jeg være bekymret og ringe til lægen imorgen?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2021

Anonym

Ja det synes jeg du burde være.

En lille smule pletblødning efter fx sex er  okay. Men det skal ikke forsætte over flere dage fuldstændig uprovokeret, uden at blive tjekket  

Anmeld Citér

13. december 2021

A38

Jeg oplevede det i min sidste graviditet. Desværre endte det ikke godt, men jeg googlede og googlede og fandt at der nok er ligeså mange hvor det ender godt som skidt…

Hvis jeg var dig, ville jeg kontakte din læge eller gå til en privat scanning for at få lidt ro i sjælen. Håber det bedste for din graviditet.

Anmeld Citér

13. december 2021

Babybaby2022

Ingen grund til at male fanden på væggen. Jeg havde det også i starten af denne graviditet, og jeg er i uge 29 nu. I min sidste graviditet blødte jeg flere gange, uden at det betød noget. 
Det kan selvfølgelig godt være et dårligt tegn, men det kan også vise sig ikke at være noget. Hvis du er bekymret så ring til din læge eller book en privat scanning, så du kan få afklaring

Anmeld Citér

13. december 2021

Anonym

Jeg ville kontakte lægen og evt blive henvist til scanning hvis ikk ville jeg selv betale for en.

min veninde blødte frem til uge 20 on og off men det var frisk blod. 

Jeg ved det ikke men når du siger brunt så tænker jeg gammel blod som har samlet sig. 

Jeg håber at baby har det fint og at du får gode nyheder

ps kan man evt ikke ringe til lægevagten her og nu? 

Anmeld Citér

14. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ville kontakte lægen og evt blive henvist til scanning hvis ikk ville jeg selv betale for en.

min veninde blødte frem til uge 20 on og off men det var frisk blod. 

Jeg ved det ikke men når du siger brunt så tænker jeg gammel blod som har samlet sig. 

Jeg håber at baby har det fint og at du får gode nyheder

ps kan man evt ikke ringe til lægevagten her og nu? 

Jeg ved at lægevagten ikke hil gøre noget. 
De vil kun se en ved blødning med smerter.

Anmeld Citér

14. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg er gravid i uge 8, og har de sidste par dage, mest her til aften haft brunt udflåd. Har ligeledes murren i underlivet.

OPDATERING: 

Har snakket med min læge. Hun var ikke bekymret, og jeg skulle “slå kold vand i blodet”

Så ny betaler jeg for en privat scanning i eftermiddag

Anmeld Citér

14. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

OPDATERING: 

Har snakket med min læge. Hun var ikke bekymret, og jeg skulle “slå kold vand i blodet”

Så ny betaler jeg for en privat scanning i eftermiddag

Når ja okay, havde håbet lægen ville se dig når du er bekymret. Men godt du betaler for en scanning og får noget ro og afklaring.

opdatere gerne. Jeg krydser alt hvad jeg har for der intet er galt. 

Anmeld Citér

14. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Opdatering: 

baby har det dejligt i maven. Har et lille hæmatom i livmoderen som har givet blødning alt okay

Anmeld Citér

14. december 2021

Anonym

Anonym skriver:

Opdatering: 

baby har det dejligt i maven. Har et lille hæmatom i livmoderen som har givet blødning alt okay

Ej hvor skønt.  Tillykke med baby, håber du får en nem og god graviditet. 

Held og lykke herfra. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.