PCOS og nedsat sædkvalitet

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

293 visninger
0 svar
0 synes godt om
13. december 2021

Boenne90

Profilbillede for Boenne90

Hej med jer

Jeg vil bare høre, om der er nogle, som har nogle solstrålehistorier, de vil dele, og som står/stod i samme problemstilling som min kæreste og jeg. 

Jeg har fået konstateret PCOS ved gynækolog for 1,5 måned siden og min kæreste har nedsat sædkvalitet. Vi har derfor bedre kunne forstå, at det er svært at blive gravide.

Vi er henvist til fertilitetsbehandling og skal til forundersøgelse d. 13 januar 2022. 

De vil dog have at jeg skal tabe 13 kilo. Men vejen er lang og i forvejen svært at tabe mig pga. min PCOS. Har BMI på 33.

Men vi er selvfølgelig allermest interesseret i at kunne gøre det selv, og har læst om nogle gode historier, hvor det har kunne lade sig gøre, selvom parret stod med denne problemstilling

Jeg tager folinsyretabletter, fiskeolie samt Metformin (har taget dem i 14 dage). Min kæreste tager nogle alt i en pille, hvor der indgår folinsyre og en hulens masse vitaminer og derudover fiskeolie. Vi har læst at dette kan hjælp på kvalitet. 

Andre der har nogle gode råd og vil meget gerne høre historier om hvor det er lykkes trods PCO og nedsat sædkvalitet

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.