Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej.
jeg har både i lørdags og her til morgen, haft en lille smule brunt udflåd på papiret efter toiletbesøg.Jeg har hverken smerter eller decideret blødning. Bør jeg bekymre mig?
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Så længe du ikke har smerter og blødningen ikke er frisk, så tror jeg ikke du skal bekymre dig. Men kan udemærket forstå du bliver bekymret. Håber på det bedste
Det er i de fleste tilfælde ganske ufarligt. Men jeg ville nu alligevel få en scanning hvis jeg var dig. Jeg har prøvet det 9+5 også uden smerter, og det var en MA. Men som sagt, det kan lige så vel være helt ufarligt
Jeg blev scannet i fredags og der var alt fint. talte med min læge og hun var helt ubekymret. Hun mente at medmindre det var tiltagene, så skyldes det nok sarte slimhinder.
Det har oplevet også flere gange fra 8+ til 11+. Alt var fint til nf. Havde så en reel blødning (mængden af blod svarede til hvis jeg havde tisset i bukserne) da jeg var 14+ men hun hang i og er nu 6 år Så det behøves bestemt ikke at betyde noget
Anonym skriver: Det har oplevet også flere gange fra 8+ til 11+. Alt var fint til nf. Havde så en reel blødning (mængden af blod svarede til hvis jeg havde tisset i bukserne) da jeg var 14+ men hun hang i og er nu 6 år Så det behøves bestemt ikke at betyde noget
Det var dejligt at høre.
det er virkelig heller ikke meget. Bare lidt brunt på papiret når jeg har tørret mig. Og kun om morgenen Håber og satser på alt er godt. Symptomer har jeg masser af
Anonym skriver: Jeg blev scannet i fredags og der var alt fint. talte med min læge og hun var helt ubekymret. Hun mente at medmindre det var tiltagene, så skyldes det nok sarte slimhinder.
Hvis du blev skannet i fredags synes jeg da også bare du skal forsøge at slappe af
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128