Brunt udflåd, 8+2

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

322 visninger
6 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
13. december 2021

Anonym trådstarter

Hej.

jeg har både i lørdags og her til morgen, haft en lille smule brunt udflåd på papiret efter toiletbesøg.
Jeg har hverken smerter eller decideret blødning. Bør jeg bekymre mig?

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. december 2021

Tami

Profilbillede for Tami

Så længe du ikke har smerter og blødningen ikke er frisk, så tror jeg ikke du skal bekymre dig. Men kan udemærket forstå du bliver bekymret. Håber på det bedste

Anmeld Citér

13. december 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021

Det er i de fleste tilfælde ganske ufarligt. Men jeg ville nu alligevel få en scanning hvis jeg var dig. Jeg har prøvet det 9+5 også uden smerter, og det var en MA. Men som sagt, det kan lige så vel være helt ufarligt

Anmeld Citér

13. december 2021

Anonym trådstarter

Jeg blev scannet i fredags og der var alt fint. talte med min læge og hun var helt ubekymret. Hun mente at medmindre det var tiltagene, så skyldes det nok sarte slimhinder.

Anmeld Citér

13. december 2021

Anonym

Det har oplevet også flere gange fra 8+ til 11+. Alt var fint til nf. Havde så en reel blødning (mængden af blod svarede til hvis jeg havde tisset i bukserne) da jeg var 14+ men hun hang i og er nu 6 år Så det behøves bestemt ikke at betyde noget

Anmeld Citér

13. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Det har oplevet også flere gange fra 8+ til 11+. Alt var fint til nf. Havde så en reel blødning (mængden af blod svarede til hvis jeg havde tisset i bukserne) da jeg var 14+ men hun hang i og er nu 6 år Så det behøves bestemt ikke at betyde noget

Det var dejligt at høre.

det er virkelig heller ikke meget. Bare lidt brunt på papiret når jeg har tørret mig. Og kun om morgenen  Håber og satser på alt er godt. Symptomer har jeg masser af

Anmeld Citér

13. december 2021

Sommersol2021

Profilbillede for Sommersol2021
Anonym skriver:

Jeg blev scannet i fredags og der var alt fint. talte med min læge og hun var helt ubekymret. Hun mente at medmindre det var tiltagene, så skyldes det nok sarte slimhinder.

Hvis du blev skannet i fredags synes jeg da også bare du skal forsøge at slappe af

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.