Skærpet lugtesans - kan ikke udholde soveværelset

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

656 visninger
4 svar
0 synes godt om
11. december 2021

Anonym trådstarter

Hej allesammen, 

jeg er ved at blive vanvittig! 

Den sidste uge har jeg ikke kunne klare lugten i vores soveværelse, og kan næsten smage lugten mår jeg trækker vejret. Vil lige tilføje at jeg er gravid i 8. Uge.

Min kæreste prøvede at skifte sengetøj 2 gange, og selv har jeg vasket dyner og puder og rullemadras med både vaskemiddel og rodalon, samt gået ALT igennem derinde, og flyttet alle planter ud i mistanke om at jorden lugtede - det eneste jeg kan nå frem til er simpelthen at vores dyner og puder lugter forfærdeligt! 

Vi sover med vinduet åben, og det står også åben i al den tid vi er hjemme. Idag er jeg blevet her pga kvalme, men da jeg fik det koldt og lukkede vinduet gik der lige nøjagtigt 2 minutter før jeg måtte ud og kaste op fordi lugten blev for meget. 

Så HJÆLP! Alle husmoderråd tages imod med kyshånd! Hvad overser jeg? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. december 2021

BabyIgen2022

Anonym skriver:

Hej allesammen, 

jeg er ved at blive vanvittig! 

Den sidste uge har jeg ikke kunne klare lugten i vores soveværelse, og kan næsten smage lugten mår jeg trækker vejret. Vil lige tilføje at jeg er gravid i 8. Uge.

Min kæreste prøvede at skifte sengetøj 2 gange, og selv har jeg vasket dyner og puder og rullemadras med både vaskemiddel og rodalon, samt gået ALT igennem derinde, og flyttet alle planter ud i mistanke om at jorden lugtede - det eneste jeg kan nå frem til er simpelthen at vores dyner og puder lugter forfærdeligt! 

Vi sover med vinduet åben, og det står også åben i al den tid vi er hjemme. Idag er jeg blevet her pga kvalme, men da jeg fik det koldt og lukkede vinduet gik der lige nøjagtigt 2 minutter før jeg måtte ud og kaste op fordi lugten blev for meget. 

Så HJÆLP! Alle husmoderråd tages imod med kyshånd! Hvad overser jeg? 

Har du en skør plante, der blomstrer? Vi har en plante, som stinker når den blomstrer Vi undrede os meget og gik frem ligesom DU, indtil det gik op for os, at det var planten

Anmeld Citér

11. december 2021

Enmere20

Det kender jeg godt, jeg synes også vores soveværelse lugter. Måske noget duftolie eller lign kan hjælpe på det? Så din næse bliver overdøvet af en god duft i stedet 

Anmeld Citér

11. december 2021

B&J

Ja gravid er en sjov ting og hård på samme tid er ked af det på dine vejen din krop driller dig så meget.

du har jo gjordt alt det eneste jeg tænker alt den udluftning og ingen varme kan være det danner for meget fugt har i tjekket bag sengen og tøj skab? 
Eller er det nok desværre bare din krop

Anmeld Citér

11. december 2021

Sjæleven

Profilbillede for Sjæleven

Jeg havde noget lignende, da jeg var gravid. Jeg syntes soveværelset lugtede præcis som færøsk skærpekød. Det er endda noget jeg ikke har lugtet siden børnehaven, hvor en anden pige ofte havde det med på madpakke. 
Der var intet specielt ved soveværelset og det gik over da barnet blev født

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.