Tester man positiv pga vaccine ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.107 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
10. december 2021

Anonym trådstarter

Der er smitte i min drengs klasse, det har kørt i 3 uger nu. Vi bliver derfor testet hele tiden, min dreng bliver ved med at teste negativ - han er ellers forkølet, vel nærmest også på 3. uge nu (dog “fed” hoste).

Onsdag eftermiddag blev min datter vaccineret. Torsdag morgen blev børnene testet, min dreng pga mulig smitte, min pige mest for en sikkerheds skyld hvis nu - hun er dog også en smule forkølet.

Svaret på min dreng var igen negativ, mens pigen er positiv. Så mit spørgsmål er, kan det være vaccinen der giver udslag?

Vi går selvfølgelig i isolation, men jeg spørger bla fordi min mor kort var forbi i går eftermiddags

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. december 2021

Anonym

Nej en vaccine kan ikke give et positivt testsvar :-)

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Nej en vaccine kan ikke give et positivt testsvar :-)

Takker

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym

Vil bare lige tilføje at min søn og jeg har været smittet, mens min kæreste er gået fri. Men han har så været syg med forkølelse/influenza og har haft næsten samme symptomer som mig. Men testen blev ved med at være negativ. Har hørt der også florerer enormt meget andet sygdom end corona lige nu. Men det føltes meget mærkeligt at min kæreste skulle blive syg samtidig med os, men med noget andet der ligner så meget. 

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vil bare lige tilføje at min søn og jeg har været smittet, mens min kæreste er gået fri. Men han har så været syg med forkølelse/influenza og har haft næsten samme symptomer som mig. Men testen blev ved med at være negativ. Har hørt der også florerer enormt meget andet sygdom end corona lige nu. Men det føltes meget mærkeligt at min kæreste skulle blive syg samtidig med os, men med noget andet der ligner så meget. 

Ja, vi har også snakket om hvorvidt vores dreng måske har båret smitten uden selv at teste positiv, og så bare smittet videre. Den sygdom er vist lumsk nok til sådan noget!

Anmeld Citér

10. december 2021

Anonym

Min dreng har også været meget forkølet og hostet meget i flere uger imens der var smitte i hans klasse - han tester også negativ. Super mærkeligt, men så længe testen er negativ må man jo gå ud fra at det er noget andet

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.